رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رفتار بچگانه کریستیانو رونالدو در واکنش به نیمکت‌نشینی در دربی

کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در دربی منچستریونایتد و منچسترسیتی نیمکت‌نشین خواهد بود، مصدومیت را بهانه کرد و به پرتغال رفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، کریستیانو رونالدو پس از اینکه از تیم منچستریونایتد برای بازی در دربی خط زده شد، از مصدومیت لگن شکایت کرد و به پرتغال رفت.

بیشتر بخوانید:

این فوق ستاره از اینکه رالف رانگنیک به او گفت که در بازی مقابل منچسترسیتی بازی نخواهد کرد، شگفت‌زده شد. رانگنیک گفت که می‌خواهد نیروی جوانی را در ترکیب تیمش داشته باشد و معتقد است رونالدو می‌تواند از روی نیمکت تأثیر بگذارد.

اما اسطوره یونایتد اصرار داشت که می‌توانست از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد و از اینکه از تیم بیرون مانده عصبانی بود. معتقدند که او امیدوار است با هوای گرم در وطن خود به بهبود هرچه سریع‌تر مصدومیتش کمک کند.

هم‌تیمی‌هایش از اینکه او شنبه شب در هتل تیم نماند تعجب کردند. این بازیکن ۳۷ ساله در تمرینات هفته گذشته احساس خیلی خوبی داشت و مشتاقانه منتظر دیدار با سیتی در ورزشگاه اتحاد بود. اما روز جمعه از سوی بخش پزشکی باشگاه به رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد، اعلام شد که رونالدو از ناحیه فلکسور لگن آسیب دیده است.

پس از تحقیر ۴-۱ مقابل سیتیزن‌ها، رانگنیک اصرار داشت: «من باید بخش پزشکی خود را باور کنم. دکتر ما صبح جمعه قبل از تمرین به ملاقات من آمد و گفت کریستیانو به دلیل مشکلاتی در عضلات لگن نمی‌تواند تمرین کند.»

ادینسون کاوانی نیز غایب بود، زیرا ظاهراً به دلیل مشکل اخیر کشاله‌ران خود احساس خوبی برای بازی نداشت. رانگنیک در پاسخ به این سوال که آنها چه زمانی برمی‌گردند، گفت: «نمی دانم. من امیدوار بودم که آنها را برای این بازی داشته باشم. دو بازی مهم مقابل اسپرز و اتلتیکو پیش رو داریم و باید روی آن‌ها تمرکز کنیم.»

از شنبه شب در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی حول محور کنار گذاشتن رونالدو از تیم دهن به دهن می‌چرخد. حساب اینستاگرامی که این شایعه را شروع کرد cr۷.۰_lendario است که توسط رونالدو دنبال می‌شود. در یکی از پست‌ها نوشته شده: «سرمربی منچستریونایتد می‌خواهد با استراتژی متفاوتی در بازی فردا عمل کند و بیشتر از خودش دفاع کند، یک انتخاب کاملاً تاکتیکی. رونالدو حتی روی نیمکت هم نخواهد بود.» خواهر رونالدو، کاتیا آویرو هم این پست را لایک کرد.

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، هم به آتش دامن زد و گفت: «از اینکه سرمربی درباره فلکسور ران صحبت کند، خوشم نمی‌آید. من متوجه نمی‌شوم. ما در مورد اینکه رونالدو ماشین است صحبت می‌کنیم، سپس او هر از چند گاهی به علت فلکسور لگن از تیم بیرون می‌آید. اصلاً درک نمی‌کنم.»

نشریه «سان» با نمایندگان رونالدو تماس گرفت، آن‌ها اصرار داشتند که رونالدو به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.