رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سریال‌های نوروز تلویزیون در یک گزارش

چهار سریال «پایتخت ۵»، «هیات مدیره»، «تعطیلات رویایی» و «آرماندو» تعطیلات نوروز امسال از شبکه‌های تلویزیونی راهی آنتن می‌شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده، حدود ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

سریال «پایتخت ۵» با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و … جلوی دوربین رفته است. گروه برای ضبط بخش‌های پایانی عازم ترکیه شدند و سکانس‌های آخر سریال را با محوریت گروه تروریستی داعش تولید و ضبط کردند.

بازیگران این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و … هستند.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

سریال «آرماندو» نیز به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ایام نوروز از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

داستان این مجموعه درباره پسری به نام آرمان است که تلاش می‌کند مشکلات خانواده خود را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی می‌شود.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا استادی، علی مسعودی، سحر ولدبیگی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و …  در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

۱۵ قسمت از سریال ۱۰۰ قسمتی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام در ایام نوروز به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند؛ البته روز نخست تصویربرداری این سریال که در حضور خبرنگاران بود، احسان کرمی و حدیث میرامینی هم جلوی دوربین رفتند.

نویسنده «هیات مدیره» علی خودسیانی است و سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.