شایعه: فیلم و فصل دوم انیمه Chainsaw Man در دست ساخت است

طبق شایعه جدید منتشر شده، استودیو ماپا در حال ساخت فصل دوم انیمه Chainsaw Man به‌همراه یک انیمه سینمایی براساس آن است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مدت زمان زیادی از پایان پخش فصل اول انیمه Chainsaw Man می‌گذرد و طرفداران این انیمه مدت زمان زیادی است که منتظر اعلام اخباری در مورد آینده آن هستند. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا اخبار خوبی برای طرفداران انیمه چینسا من در راه است. طبق یک لیک منتشر شده در وب‌سایت چینی Weibo که ظاهرا شخص معتبری است، استودیو ماپا ساخت فصل دوم انیمه Chainsaw Man را آغاز کرده است، اما این تنها خبر خوب این لیکر نیست.

او در ادامه گفت که یک انیمه بلند و سینمایی براساس انیمه چینسا من هم در دست ساخت است. اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست و استودیو ماپا یا اکانت توییتری این مجموعه تاکنون واکنشی به این خبر نداشته‌اند. انیمه Chainsaw Man در زمان پخش توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند، اما به‌نظر می‌رسد که دلیل طولانی شدن روند ساخت فصل جدید این انیمه به‌خاطر شلوغی بیش از حد پروژه‌ها باشد. ماپا هنوز ساخت فصل سوم انیمه Vinland Saga را نیز تایید نکرده؛ اگرچه تهیه‌کننده این انیمه به ساخت آن اشاره کرده است.

مانگا Chainsaw Man توسط تاتسوکی فوجیموتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این مانگا خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و حالا ماپا در حال ساخت یک اقتباس سریالی از این مانگا محبوب است. کیکونوسکه تویا صداپیشگی دنجی، فیروز آی صداپیشگی پاور، شوگو ساکاتا صداپیشگی آکی و توموری کوسونوکی صداپیشگی ماکیما را در انیمه Chainsaw Man بر عهده دارند.

اتفاقات مانگا چینسا من در دنیایی جریان دارد که اهریمن‌هایی که از ترس انسان‌ها شکل گرفته و به‌وجود آمده‌اند، در حال آسیب رساندن به انسان‌ها و در تلاش برای نابودی آن‌ها هستند. همچنین انسان‌ها توانایی بستن قرارداد با اهمرین‌ها را دارند. دنجی که پسر جوان و افسرده‌ای است، تلاش می‌کند تا با فروش چندین عضو از اعضای بدنش و فعالیت به‌عنوان شکارچی اهریمن، بدهی پدر فوت شده خود به یاکوزا را پس دهد.

دنجی صاحب سگی به نام پوچیتا است که درواقع اهریمنی است که به اره برقی شهرت دارد و پس از کشته شدن دنجی توسط اهریمن‌ها و زخمی شدن پوچیتا توسط هم‌نوعانش که به وی خیانت کردند، این دو قبول می‌کنند تا با یکدیگر ترکیب شوند و حالا دنجی با ترکیبی از انسان و شیطان با توانایی اره برقی به دنیا باز می‌گردد. ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Chainsaw Man را بر عهده دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.