فیلمی از شهید شیرودی ساخته می‌شود

کارگردان فیلم سینمایی «اتاقک گلی» از ساخت یک اثر دفاع مقدسی دیگر با موضوع شهید شیرودی خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط‌عمومی سازمان سینمایی سوره، تازه‌ترین رویداد «پاتوق سینما» که پنجشنبه، ۱۹ مردادماه برگزار شد و گزارش آن با دو روز تاخیر به رسانه‌ها ارسال شده است، به نمایش ویژه فیلم سینمایی «اتاقک گلی» اختصاص داشت که جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان از جمله حبیب والی‌نژاد، پوران درخشنده، حمیدرضا جعفریان، هادی مقدم‌دوست، تورج الوند، روح‌الله زمانی، پدرام کریمی، امیررضا مافی، محمد ساسان، نیما شعبان‌نژاد، تینو صالحی، بابک خواجه پاشا، جواد قامتی، فرهاد کی‌نژاد و محمد حمزه‌ای نیز در آن حضور داشتند.

محمد عسگری کارگردان فیلم سینمایی «اتاقک گلی» که در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت، درباره این فیلم گفت: برای تولید «اتاقک گلی» زحمت زیادی کشیده شد و حاصل تلاش جمعی گروه عوامل است. امیدوارم خوشتان بیاید و اگر هم خوشتان نیامد، آن را به حساب ‌کم‌سوادی و بی‌تجربگی من بگذارید. به تازگی پروژه‌ جدیدی در رابطه با شهید شیرودی را شروع کردم و مایل بودم تا همراه با هنرمندان و عوامل «اتاقک گلی»، برخی همکارانم در فیلم جدیدم و همچنین هنرمندان و اهالی سینما نسخه جدید این فیلم را تماشا کنیم. در واقع قصد دارم از این طریق نظرتان را برای رفع نواقص فیلم بشنوم تا آن را برای اکران عمومی آماده کنیم.

پدرام کریمی، نویسنده فیلم سینمایی «اتاقک گلی» نیز خاطرنشان کرد: پیش‌تر، این فیلم را در بین خانواده‌ شهدا نمایش دادیم که بازخوردهای خوبی دریافت کردیم. بسیار خرسند هستم که در جمع شما سینماگران بار دیگر فیلم را می‌بینم که نگاه تخصصی‌ به اثر دارید.

داود صبوری، تهیه‌کننده «اتاقک گلی» نیز بیان کرد: ساخت فیلم‌های دفاع مقدسی، رسالت خاصی دارد. به جرات می‌توانم بگویم که تولید «اتاقک گلی» ۳ بار در آستانه تعطیلی رفت. اگر می‌خواهید از خودگذشتگی و جاودانگی برخی از بچه‌های سینما را در حوزه دفاع مقدس ببینید، «اتاقک گلی» نمونه بارز آن است. عوامل این فیلم، ۴۲ روز نتوانستند کار کنند زیرا شورای تامین اجازه کار نمی‌داد. این عوامل، ۴۲ روز مقاومت کردند تا اعتبارشان محفوظ بماند. این فیلم با همدلی اعضای گروه «اتاقک گلی» شکل گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.