رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت نجومی گلکسی نوت ۹ در بازار ایران

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9) به صورت محدود و بدون گارانتی و البته با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده است. در ادامه نگاهی داریم به قیمت عجیب و غریب گلکسی نوت ۹ در ایران.

به گزارش اینتیتر به نقل از گجت نیوز، سامسونگ گلکسی نوت ۹ به عنوان جدیدترین پرچمدار سامسونگ در روز ۱۸ مردادماه به صورت رسمی معرفی شد و اکنون در حالی که تنها ده روز از زمان معرفی این فبلت جدید می‌گذرد، شاهد ورود گلکسی نوت ۹ به بازار ایران هستیم. در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ به صورت محدود و با قیمت بسیار نجومی وارد بازار شده و قطعا زمان مناسبی برای خرید این فبلت پرچمدار نیست. جالب اینجاست که هنوز عرضه گلکسی نوت ۹ در بازار جهانی به طور رسمی آغاز نشده و پیش فروش این گوشی از اول شهریورماه (۲۳ آگوست ۲۰۱۸) شروع می‌شود.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ می‌توان به تراشه اگزینوس ۹۸۱۰، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵، پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP18، پردازنده ۸ هسته‌ای، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری و فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، یو اس بی C نسخه ۳.۱، شارژ سریع ۲.۰، باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، حسگر عنبیه چشم و قلم هوشمند اس پن اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ با قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۱۲۵۰ دلاری برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی و در رنگ‌های مسی، ارغوانی، آبی و مشکی وارد بازار جهانی می‌شود. اکنون این فبلت پرچمدار به صورت غیر رسمی، محدود و بدون گارانتی به بازار ایران راه پیدا کرده است. این گوشی‌ها که به نظر می‌رسد به صورت مسافری وارد کشور شده، دارای کد فعال‌سازی رجیستری هم هستند. در حال حاضر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ با قیمت نجومی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قطعا اکنون زمان مناسبی برای خرید گلکسی نوت ۹ نیست و اگر قصد خرید این گوشی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا زمان عرضه رسمی آن با گارانتی اصلی صبر کنید. البته با وضعیت فعلی بازار موبایل و نرخ ارز، گلکسی نوت ۹ در صورتی که به صورت رسمی وارد بازار شود، باز هم قیمتی نجومی خواهد داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.