رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین تصاویر پس‌زمینه برای کاربران ویندوز ۱۰ + تصاویر

تعداد قابل توجهی از کاربران پس‌زمینه دسکتاپ خود را تغییر نمی‌دهند و آن دسته از افرادی که تم دسکتاپ خود را عوض می‌کنند نیز به یکی از تصاویر موجود در سیستم‌عامل خود اکتفا می‌کنند؛ این کاملا خسته‌کننده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آی‌تی‌رسان، در ادامه این مطلب ۱۰ تم جذاب ویندوز برای دسکتاپ را به شما معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

  • تم تیره برای ویندوز؛ GreyEve-Theme

تم تیره

به نظر می‌رسد منصفانه است که بگوییم تم‌های تیره جالب‌تر هستند و مزیت اضافی آن‌ها این است که نگاه کردن به این نوع تم‌ها در مقایسه با تم‌های روشن برای چشم آسان‌تر است. در حال حاضر فضای وب پر است از انواع تم‌های تاریک که انتخاب بهترین‌های آن‌ها کمی دشوار است؛ اما برای مثال شما می‌توانید از تم GreyEve در سیستم خود استفاده کنید. برای این منظور کافی است فایل زیپ تم را از سایت DeviantArt دانلود کرده و سپس فایل دانلود شده را در مسیر %USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Themes قرار دهید.

برای انتخاب تم نیز کافی است به مسیر زیر رفته و آن را انتخاب کنید:

Settings > Personalization > Themes

بسیاری از تم‌های تاریک دیگر نیز برای ویندوز ۱۰ وجود دارند که اگر تم GreyEve را دوست ندارید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • تم سیاه برای ویندوز ۱۰ (Hover Dark Aero)

تم سیاه

این اطمینان را به شما می‌دهیم که تفاوت چندانی میان یک تم تیره و یک تم سیاه وجود ندارد. با این حال تم Hover Dark Aero در ترکیب خود از رنگ‌های سیاه بیشتر و رنگ‌های خاکستری کمتر از آنچه در تم GreyEve مشاهده کردید، استفاده کرده است.

تذکر: قبل از اجرای تم، باید UXThemePatcher ویندوز ۱۰ را روی سیستم خود نصب کنید.

پس از نصب برنامه باید تم را از سایت DeviantArt دانلود کنید و سپس محتویات پوشه دانلود شده را به مسیر %windir%/Resources/Themes منتقل کنید. در نهایت با استفاده از برنامه Settings سیستم قادر خواهید بود تا تم را روی سیستم خود اعمال کنید.

  • تم HD برای ویندوز ۱۰ (۳D Theme)

تم HD

تم ۳D که در سایت ThemePack در دسترس است، شامل ۱۷ تصویر پس‌زمینه با کیفیت بسیار بالا است. تمامی این والپیپرها به شکلی طراحی شده‌اند که بیشتر شبیه به یک شکل سه بعدی به نظر می‌رسند. در واقع تمامی این تصاویر دارای مفهوم انتزاعی هستند؛ هرچند برخی از آن‌ها نیز نقاشی‌های الهام گرفته شده از گوی‌ها و مکعب‌های مختلف هستند.

به منظور استفاده از این تم، کافی است فایل دانلود شده را در مسیر %windir%/Resources/Themes قرار دهید. سپس می‌توانید از تمامی ۱۷ تصویر موجود به صورت همزمان استفاده نمایید.

برای انجام این کار باید روی دسکتاپ راست کلیک کرده و از فهرست نمایش داده شده گزینه Next Desktop Background را انتخاب نمایید تا تصویر پس‌زمینه در میان ۱۷ تصویر موجود به صورت چرخه‌ای مدام در حال تغییر باشد.

  • تم Aero برای ویندوز ۱۰(Three Options)

ویندوز تم دوست‌داشتنی Aero Glass را از ویندوز ۸ به بعد حذف کرد. اما خبر خوب این است که هنوز هم امکان بازیابی این تم بر روی سیستم‌‌عامل فعلی شما وجود دارد. در حال حاضر سه گزینه جامع در دسترس هستند که به ترتیب عبارتند از Glass2K،Aero Glass for Windows 8 و Winaero Tweaker.اصلا جای نگرانی نیست چراکه دو گزینه آخر هنوز هم روی ویندوز ۱۰ کار می‌کنند.

البته پرداختن به دستورالعمل‌های راه‌اندازی برای هر سه تم فراتر از محدوده این مقاله است و باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرند.

  • تم ویندوز XP برای ویندوز ۱۰ (XP Themes)

تم ویندوز XP

ویندوز XP یکی از خاطره‌انگیزترین نسخه‌های ویندوز است. هرچند در حال حاضر دیگر نباید از این سیستم‌عامل بر روی کامپیوترها استفاده کرد، زیرا پشتیبانی طولانی‌مدت آن به پایان رسیده است و این امر موجب بروز مشکلات امنیتی می‌شود. با این حال، شاید هنوز هم برخی کاربران خواهان استفاده از تم ویندوز XP بر روی ویندوز ۱۰ باشند. بهترین گزینه برای انجام این کار این است که از تم‌های ویندوز XP سایت DeviantArt استفاده کنید.

تذکر: قبل از اعمال تنظیمات، باید اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه برنامه UxStyle روی سیستم شما نصب شده باشد.

  • تم سیستم مک برای ویندوز ۱۰ (macDock)

تم سیستم مک

شاید یکی از مشهورترین جنبه سیستم‌عامل‌های مک بخش Dock آن‌ها باشد. این بخش در واقع امکان دسترسی سریع به نرم‌افزارهایی که دایما مورد استفاده قرار می‌گیرند را برای کاربران فراهم می‌کند. نوار ابزار ویندوز نیز کار نسبتا مشابهی را انجام می‌دهد. با این حال اگر مشتاق بهره‌مندی از تم‌های مک بر روی کامپیوترتان هستید، بهترین گزینه پیشِ‌رو استفاده از macDock است.

همانطور که از نام آن مشخص است، با استفاده از این تم یک سکوی مشابه آن‌چه در سیستم‌های مک مشاهده می‌کنید به پایین صفحه نمایش شما اضافه می‌شود. این سکو در واقع به جای نوار ابزار ویندوز جای می‌گیرد و شما می‌توانید با استفاده از آن به مدیریت برنامه‌هایی که تمایل دارید آن‌ها را در صفحه اصلی مشاهده کنید، بپردازید.

اما همان‌طور که می‌دانید macDock دارای ویژگی‌های قابل قبولی است که برنامه‌های مخصوص سیستم‌های مک مانند ویجت‌ها، Launchpad، Siri، Finder و Exposé را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، سه طرح متفاوت و به همراه یک نقطه دسترسی از نوع drag and drop نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به منظور اعمال این تم، کافی است فایل نصبی آن را از DeviantArt دانلود کرده و سپس فایل EXE را نصب نمایید.

  • تم انیمیشنی برای ویندوز ۱۰ (Various)

فراوانی را برای ویندوز ۱۰ در اینترنت پیدا کنید. شما می‌توانید در سایت ThemePack تم‌های مربوط به ستاره‌های مورد علاقه خود و یا سریال‌هایی مانند Gintama، Vegeta، Evangelion و Haikyuu خود را به راحتی پیدا کنید. Netflix یک نسخه کپی از مبانی انیمیشن‌ها ساخته است که شما می‌توانید در سرویس آمازون پرایم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین منابع زیادی وجود دارد که به شما آموزش می‌دهند که چگونه می‌توانید از این تم‌ها استفاده کنید.

  • تم کریسمس برای ویندوز ۱۰ (ReGe Special)

تم کریسمس

رنگ‌هایی که معمولا در کریسمس از آن‌ها استفاده می‌شود عبارتند از قرمز، سبز، طلایی، نقره‌ای و سفید. تم ReGe Special نیز دقیقا بر اساس این پنج رنگ طراحی شده است. در این تم پس‌زمینه پنجره‌ها نمایی طلایی‌رنگ دارند، حاشیه برنامه‌ها قرمز و منوها به رنگ سبز در می‌آیند. همچنین بسیاری رنگ‌های نقطه‌چینی ویژه جشن و شادی در قسمت‌های مختلف صفحه نمایش اضافه می‌شوند.

همانند تم Hover Dark Aero، برای این تم نیز باید برنامه UXThemePatcher را روی دستگاه خود نصب کنید.

  • تم صوتی برای ویندوز ۱۰ (Age of Empires)

موسیقی متن بازی Age of Empires یکی از بهترین‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی است. چه کسی می‌تواند صدای قلاب سنگ پرت کنی که بارها را آتش می‌زد و یا صدای راهبی که سربازان دشمن را به شهروندانی وفادار تبدیل می‌کرد را فراموش کند؟ شما می‌توانید تم Age of Empires را در کاتالوگ تم‌های رسمی سایت ویندوز بیابید. این تم فقط یک تم صوتی نیست، بلکه پس‌زمینه و رنگ‌بندی ویندوز را نیز به حالاتی تبدیل می‌کند که یادآور بازی باشند.

اما اگر به بازی Age of Empires علاقه ندارید، به راحتی می‌توانید در سایت، به دنبال تم‌های صوتی دیگری مانند Beach Sunsets، Angry Birds، Gears of War و Coastal Portugal و… باشید.

  • تم هالووین برای ویندوز ۱۰ (Ticket to Fear)

تم هالوین که مخصوص زمان‌های خاص سال است نیز یکی از تم‌های پرطرفدار است. البته تصاویر موجود در این تم بسیار آزاردهنده هستند و از عکس کدو تنبل یا موارد مشابه خبری نیست. بنابراین بهتر است اگر کودکان از کامپیوتر شما استفاده می‌کنند، از این تم استفاده نکنید. اما در غیراین صورت، اگر بسیار مشتاق هستید تا از این تم استفاده نمایید، ۸ تصویر با کیفیت از این تم را می‌توانید در سایت Softpedia پیدا کنید.

توجه: قبل از تغییر تم ویندوز ۱۰ خود …

هر زمان که تم ویندوز ۱۰ را عوض می‌کنید، در ادامه باید مطمئن شوید که رنگ کادرهای ویندوز با پس‌زمینه دسکتاپ، همخوانی دارند. خوشبختانه اعمال این تغییرات می‌تواند به صورت خودکار انجام شود. برای این منظور کافی است به مسیر Settings > Personalization > Colors > Choose your color بروید و تیک گزینه Automatically pick an accent color from my background را فعال کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.