رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

در دنیای سحر و جادو؛ روایتی فانتزی با ۱۰۰ میلیون دلار فروش جهانی

فیلم سینمایی “در دنیای سحر و جادو” به کارگردانی “الی روث” اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را ماه گذشته آغاز کرده و طی این مدت توانسته در باکس آفیس جهانی به فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از میزان، این فیلم در ژانر فانتزی و تخیلی ساخته شده است. داستان این فیلم سینمایی روایتگر زندگی عجیب و رویایی در خانه ای قدیمی و چنگلی است که توسط کمپانی قرن بیست یک ساخته شده است. یک پسر یتیم به عموی جادوگرش کمک می کند تا ساعتی را بیابد که می تواند سرنوشت دنیا را تغییر دهد.

“جیک بلیک”، “کیت بلانشت”، “کایل مک کالگن”، “لورنزو ایزو”، “سانی سالجیک”، “اوون واکارو”، “کولن کمپ”، “پرلا میدلتون”، “چارلی گرین”، “الی بکمن” و “ترینیتی بیلز” از جمله بازیگری هستند که در فیلم “خانه ای با ساعت های روی دیوار” به ایفای نقش پرداخته اند.

پسر بچه ای کوچک به خانه عمه خود می رود و در آنجا متوجه می شود که عمه اش یک جادوگر بوده و خانه وی بسیار عجیب غریب است. خانه عمه مملو از ساعتهای عجیب و غریبی است که زمان را دستکار می کنند.

“الی روث” کارگردانی فیلم‌هایی چون “مسافرخانه” و “جهنم سبز” را در کارنامه کاری خود دارد. “جیم کری” نیز که بیشتر برای بازی‌های درخشان خود در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود، آخرین بار در قسمت دوم فیلم “احمق و احمق‌تر” ظاهر شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.