قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک اعلام شد

ساعاتی پیش گروه صنعتی ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار این شرکت و نحوه تسویه حساب این خودرو را اعلام نمود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، در حالی که قیمت پژو ۲۰۷ هاچ بک در بازار از یکصد میلیون تومان فراتر رفته است و ایران خودرو هنوز مجوز افزایش قیمت این محصول را به شکل رسمی بدست نیاورده است، نسخه اتوماتیک به عنوان یک محصول تازه با توجه به شرایط اقتصادی جدید قیمت گذاری شده است. بنابراین حالا قیمت این خودرو به شکل رسمی تا حد قیمت بازار سایر خودروهای رقیب افزایش یافته چرا که ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار را ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرده است. پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با ۲۰۶ صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.

قیمت پژو ‏۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک حالا با قیمت بازار آزاد سایر خودروهای رقیب، مشابهت دارد. این محصول با موتور کم مصرف TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.

از امکانات و آپشن های رفاهی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

قیمت خودروی ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک ۱۰۴ میلیون تومان است که با در نظر گرفتن مبلغ ۱۵ میلیون تومان تخفیف ویژه خریداران اولیه این خودرو، قیمت درج شده در دعوتنامه مشتریان ۸۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سود مشارکت برای دارندگان حواله خردادماه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است. جریمه تاخیر برای این طرح نیز ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب قیمت پژو ۲۰۷ صندوق دار در فاکتور نهایی نهایی برای دارندگان حواله خردادماه ۸۵/۳۰۷/۰۰۰ تومان لحاظ شده است. مبلغ باقی مانده جهت تسویه حساب دارندگان حواله خردادماه ۵۸/۳۰۷/۰۰۰ تومان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.