رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی از تم روشن ویندوز ۱۰

مایکروسافت از تم روشن ویندومایکروسافت از تم روشن ویندوز ۱۰ پرده برداشت. این تم روشن سراسر رابط کاربری سیستم عامل مایکروسافت را به حالت سفید درمی‌آورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از گجت نیوز، مایکروسافت قصد دارد تم روشن ویندوز ۱۰ را به همراه آپدیت بعدی سیستم عامل خود در اختیار کاربران قرار دهد. غول نرم افزاری این تم را روز گذشته در قالب یک بیلد جدید ویندوز ۱۰ آزمایش کرد و به نظر می‌رسد که این تم روشن می‌تواند فضای تازه‌ای را به محیط سیستم عامل ویندوز ببخشد.

به گزارش theverge، مایکروسافت این تم روشن را طوری به ارمغان میاورد که تمام بخش‌های رابط کاربری ویندوز، به رنگ سفید درخواهد آمد. به افتخار تم روشن ویندوز ۱۰ ، مایکروسافت یک پس زمینه‌ی پیشفرض را نیز طراحی خواهد کرد تا بهتر بر روی این تم جدید بنشیند.

این تم جدید برای نخستین بار در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ پدیدار خواهد شد که انتظار می‌رود آوریل سال آینده منتشر شدود. این آپدیت با کدنام ۱۹H1 همچنین شامل به‌روزرسانی‌های برای ابزار Snipping، به‌روزرسانی اپلیکیشن چاپ و ساعت‌های هوشمند برای Windows Update است؛ پس دیگر بعد از دریافت آپدیت‌های ویندوزی، کامپیوتر شما به صورت خودکار راه اندازی مجدد نخواهد شد.

مایکروسافت همچنین یک لغزنده برای تنظیم شفافیت صفحه (همانند آنچه در گوشی‌های هوشمند است) را در بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌های ویندوز جای خواهد داد و یک تم تیره داخلی را به اپلیکیشن OneDrive ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند. کاربران Windows Insider می‌توانند این تغییرات جدید را به عنوان بخشی از یک نسخه‌ی آزمایشی عمومی (پیش از آن که سال آینده در اختیار تمام کاربران قرار گیرد) بیازمایند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.