رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین ترفندهای pes 2019 برای برنده شدن

با توجه به مودهای مختلف بازی و بازیکنان زیاد و تورنمنت های متعدد در بازی pes 2018، انتخاب بهترین حالت ممکن برای برنده شدن در این بازی کمی سخت و گیج کننده به نظر می رسد.

اینتیتر_راضیه مومنی، در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی های PES 2019 و ۱۰ ترفند کاربردی به همراه رمزهایی برای برنده شدن در آن بپردازیم که به زودی به یکی از نیازهای اساسی گیمرها تبدیل خواهد شد.

ویژگی های pes 2019

پس از انتشار خبر از دست رفتن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا در سری جدیدی بازی PES 2019 بسیاری از هواداران این بازی تصور کردند که باید با PES 2019 خداحافظی کنند اما اخباری که در یک سایت هنگ کنگی در مورد فیچرها و امکانات جدید مورد استفاده در پس ۲۰۱۹ منتشر شده خبر از مورد دیگری دارد چرا که کمپانی کونامی بیکار ننشسته و به جای لیگ قهرمانان اروپا از چند ویژگی جدید در PES 2019 استفاده کرده که علاقه مندان به این بازی را راضی می کند.

لیگهای جدید PES 2019

ویژگی جدیدی که در PES 2019 به جای لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود legend edition است که در ان چند بخش مختلف و جذاب برای علاقه مندان دیده شده است که می توان به authentic leagues یا New myclubs ، magig moments، My beautifu games ، ML real season اشاره کرد.

Authentic leagues :

در این مود لیگ های زیادی در سراسر جهان آزاد شده اند و حتی گفته می شود لیگ برتر ایران نیز در نسخه PES 2019 با آخرین تغییرات گنجانده شده است.

New my club :

امکانات جدید در ساخت تیم از لحظه امضای قرارداد تا تمرین با بازیکن در طول سال

Magic Moments :

در این مود بازیکنان با گلزنی به توانایی های انها اضافه می شود و تغییرات بصری عالی در میزان دوندگی و خستگی بازیکنان در زمان بازی مشاهده می شود.

the beautiful games :

این مود احتمالا پرطرفدارترین مود PES 2019 باشد چرا که گیمرهای قادرند با کیفیت ۴k HDR بازی کنند و تصاویر بازیکنان بسیار شبیه به چهره آنها خواهد بود.

ML real season :

مثل یک مربی حرفه ای عمل میکنید و سه مرحله اصلی مربیگری را تجربه می کنید به طوری که تمرینات پیش فصل را زیر نظر می گیرید، در نقل و انتقالات حاضر می شوید و در لیگهای مختلف که لایسنس انها خریداری شده است حاضر می شوید. این مود چیزی شبیه به کریر مود در فیفا ۱۸ است.

ترفندهای pes 2019

با ترفندهایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم می توانید شانس پیروزی خود بر حریفان را افزایش دهید اما هرگز فراموش نکنید که برای بردن حریفان نیاز به تمرین بیشتر و بیشتر دارید و اگر بر هر یک از رمزهای PES 2019 که در ادامه مطرح خواهیم کرد، مسلط شوید آنگاه می توانید با خیال راحت با دوستان خود مسابقه دهید.

زیاد از دکمه اسپرینت استفاده نکنید و بازیکنانتان را ندوانید

ترفندهای pes 2019

یکی از عادتهای اشتباه گیمرها برای تسلط در بازی این است که در تمام طول بازی سعی می کنند در حالت سرعت، از بایکنان خود بازی بگیرند که این عادت اشتباه باعث می شود آنها زودتر خسته شوند و کارایی آنها در دقایق پایانی بازی پائین تر بیاید. در بازی PES 2019 فضای بیشتری برای پاسکاری بین بازیکنان وجود دارد و این حالت باعث می شود به جای دواندن بازیکن، از پاس های سالم به بازیکن کناری و دریبل زنی استفاده کنید؛ تنها زمانی از سرعت بازیکنان استفاده کنید که انها قادر به خلق موقعیت خطرناک هستند.

در دفاع کردن صبور باشید

یکی از مهمترین ویژگی های PES 2019 مقابله با حمله حریف است؛ در نتیجه اگر بدون برنامه به سمت بازیکن صاحب توپ حریف یورش ببرید، یک فضای خالی بزرگ در ساختار دفاعی شما ایجاد خواهد شد که به تیم حریف این فرصت را می دهد تا به راحتی گلزنی کند. در نتیجه صبوری یکی از رمزهای اصلی موفقیت در پس ۲۰۱۹ است و شما را در رقابتهای آنلاین با حریفان ناشناخته پیروز می کند.

از تعویض های زودهنگام استفاده کنید

ترفندهای pes 2019

در PES 2019 این قابلیت وجود دارد که وقتی توپ به اوت رفت تنها با فشردن ۳ دکمه یک تعویض سریع انجام دهید چرا که اگر بازیکن خسته خود را دیر تعویض کنید، ممکن است از همان ناحیه ضربه بخورید زیرا عملکرد اوبه شدت افت خواهد کرد و استفاده از بازیکن خسته در زمین احتمال مصدوم شدن او را بالا می برد. در نتیجه از بازیکنان تازه نفس برای افزایش سرعت تیمی و مهارتهای آنها استفاده کنید.

از تکلهای لغزشی با احتیاط استفاده کنید

در PES 2019 مثل همه نسخه های قبلی استفاده از تکل لغزنده آخرین راهکار برای دفع توپ یا گرفتن توپ از حریف است چرا که اگر این تکل موفقیت آمیز نباشد، یک بازیکن شما به طور کل از جریان بازی خارج می شود پس بهتر است با تمرکز در بازی به فکر قطع پاس های حریف باشید. از دیگر کارهایی که در زمانی که صاحب توپ نیستید می توانید انجام دهید نیز می توان به جاکی (R2/RT) و پرس حریف با نگه داشتن (X/A) اشاره کرد و آخرین گزینه تکل لغزنده است. البته در برخی موارد، این تکلها که از جلو زده می شوند می تواند حریف را که به سمت دروازه شما نزدیک می شود سورپرایز کند.

از شیوه های جدید شوتزنی در PES 2019 استفاده کنید

به عنوان بخی از ویژگی جدید magic moments در pes 2019 حالات جدیدی برای شوتزنی درون محوطه جریمه تعبیه شده است و شانس گل شدن توپ به عواملی همچون فاصله با دروازه،حرکت توپ، مهارت بازیکن، و شوت در موقعیت مناسب بستگی دارد اما برای گل کردن توپهای داخل محوطه جریمه بهتر است از ضربات کنترل شده با R2/RT استفاده کنید تا شانس گل شدن توپ افزایش یابد.

میزان بازی دفاعی و هجومی تیم خود را تنظیم کنید
شما در پس ۲۰۱۹ می توانید میزان میل به تهاجم یا دفاع کردن تیم خود را تنظیم کنید؛ این گزینه در حالت عادی بر روی استاندارد قرار داده شده اما شما می توانید با توجه به شرایط بازی آن را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر تحت فشار شدید قرار دارید و قصد دارید در دقایق پایانی به گل برسیدمی توانید کل تیم خود را در حالت هجومی قرار دهید که البته این کار با چاشنی ریسک همراه خواهد بود.

انتخاب بازیکنان سرحال برای تیم خود

اگر در بازی pes 2019 تازه کار هستید بهتر است قبل از انجام هر کاری در ترکیب، ابتدا در game plan به سراغ بازیکنانی بروید که سرحال هستند و فلش انها رو به بالا قرار دارد. برای دیدن میزان سرحال بودن بازیکنان کافیست R2/RT را در گیم پلن بازی فشار دهید. بازیکنانی که فلش رو به بلا دارند در وضعیت خوبی قرار دارند. این موضوع تاثیر قابل توجهی در عملکرد بازیکن فوق در زمین مسابقه دارد بنابراین بازیکنان خود را هوشمندانه انتخاب کنید و تنها بر اساس آمار آنها، ترکیب اولیه را نچینید.

از تمام عرض زمین در بازی استفاده کنید

همانطور که در بالاتر اشاره شد در pes 2019، فضاسازی یکی از راههای موفقیت در بازی است در نتیجه در موقع حمله می توانید با دریبل زدن بازیکن حریف یا پاسهای کوتاه، فضای خوبی برای سایر بازیکنان ایجاد کنید و به دفعات منطقه بازی را عوض کنید تا تمرکز حریف از سبک بازی شما به هم بریزد. با تعویض مکرر منطقه بازی، فضاهایی که برای حمله کردن نیاز دارید، نمایان می شود و می توانید از این فضاها برای ضد حمله استفاده کنید.

با شرایط آب و هوایی زمان بازی هماهنگ شوید

ترفندهای pes 2019

در pes 2019 شرایط اب و هوایی برفی نیز تعبیه شده و شما باید بازی در هر شرایط آب و هوایی از جمله بارانی و برفی را بلد باشید چرا که در این شرایط، بازیکنان تکنیکی و سریع شما احتمالاً لیز میخورند و باید حساب همه احتمالات را در شرایط جوی مختلف بکنید؛ مثلا بدون تردید در شرایط برفی یا بارانی اگر به سانتر کردن در حالت سرعت بازکنتان فکر کنید، بازیکنتان لیز خواهد خورد و توپ از دست می رود.

تنظیمات Advanced instructions را حتماً انجام دهید

ست کردن تنظیمات پیشرفته در pes 2019 باعث خواهد شد تا نوع بازی تیم شما به شکل چشمگیری عوض شود و شما با شرح وظایف دادن به بازیکنان می توانید تاکتیکهایمورد نظر خود را در زمین اجرا کنید.

با به کار بردن این ترفندها و رمزهای PES 2019 در بازیهای خود، به شکل قابل ملاحظه ای شانس خود برای پیروزی بر حریفان را افزایش خواهید داد؛ با ما در ادامه با سایر آموزشهای مرتبط با PES 2019 همراه باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.