بهترین بازیکنان جوان FIFA 19

حتی اگر الکترونیک آرتز تغییرات مهمی را در مربیگری فیفای جدید اعمال نکرده باشد، بازهم این بخش یکی از پرطرفدارترین حالت‌های بازی محسوب خواهد شد که می‌تواند برای مدتی طولانی شما را سرگرم کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که علاقه‌مند به بخش مربیگری فیفا هستند به پیدا کردن بازیکنان جوان با استعداد برای تیم برمی‌گردد و به همین دلیل شناختن بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ بسیار مهم است.

استودیو EA Sport همیشه سابقه خوبی در شناسایی استعدادهای فوتبال و شبیه‌سازی آن‌ها در نسخه‌های سالانه فیفا دارد و بازیکنان جوان و با استعداد فیفا ۱۹ نیز بر اساس عملکرد خود طی فصل گذشته بازی‌ها مشخص شده‌اند. مطابق انتظار، کیلیان ام‌باپه به عنوان یکی از کاندیدهای اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن سال و برنده جام جهانی با اختلاف زیاد نسبت به سایر بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ با امتیاز ۸۷ در صدر این لیست قرار دارد.

لیست زیر شامل بهترین بازیکنان جوان بازی می‌شود که البته با توجه به امتیاز پتانسیل متفاوتی که هر کدام از‌ آن‌ها دارند، ممکن است با گذشت زمان در بخش مربیگری بازی، ساختار این جدول تغییر کند.

Kylian Mbappé – ۸۷
Gabriel Jesus – 83
Malcom – 83
Gianluigi Donnarumma – 82
Ousmane Dembélé – ۸۲
Leon Bailey – 82
Marcus Rashford – 81
Matthijs de Ligt – 80
Youri Tielemans – 80
Onyinye Ndidi – 80
Oyarzabal – 80

به طور کلی هر کدام از بازیکنان بخش مربیگری دارای امتیاز پتانسیلی هستند که حداکثر قدرتی که آن‌ها طی چندفصل و در صورت عملکرد خوبشان در زمین مسابقه به آن می‌رسند را مشخص می‌کند. استفاده حداکثری از این امتیاز پتانسیل و حتی کمی فراتر از آن به بازی دادن شما به این بازیکن جوان، استفاده از او در تمرین‌ها، مصدوم نشدن و بعضی از موارد دیگر بستگی دارد.

بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ در پست دروازه‌بانی
جان لوئیجی دونامورا هنوز هم بهترین گزینه جوان و آینده‌دار برای دروازه‌بانی محسوب می شود. اما همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ایتالیا طی سال‌های اخیر استعدادهای فوق‌العاده‌ای را در پست دروازه‌بانی پرورش داده و بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ در بخش دروازه‌بانی را هم اکثرا گلرهای کم سن و سال لیگ این کشور تشکیل داده‌اند. (عکس ۲ گالری)

بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ در پست دفاع
در بخش‌ بهترین مدافعان جوان فیفا ۱۹ بازیکنان وجود دارند که از همان ابتدا امتیاز بالایی داشته و به کمک شما خواهند آمد و برخی دیگر نیز قیمت ارزان‌تری داشته و با گذشت زمان و چند فصل به یک گزینه مطمئن در خط دفاعی تبدیل خواهند شد. (عکس ۳ گالری)

بهترین بازیکنان جوان فیفا ۱۹ در پست هافبک
یوری تیلمانس چندسالی می شود که با استعدادترین بازیکن هافبک نسخه‌های مختلف سری فیفا بوده و می‌تواند برای مدتی طولانی خط میانی تیم شما را بیمه کند. عثمان دمبله، هافبک جوان بارسلونا هم گزینه فوق‌العاده‌ای برای سمت راست محسوب می‌شود ولی از آن‌جایی که او به تازگی قراردادی را با باشگاه بارسلونا امضا کرده خریدنش بسیار دشوار است. (عکس ۴ گالری)
بهترین بازیکنان فیفا ۱۹ در پست مهاجم
در پست‌های هجومی دست شما برای خرید بازیکنان جوان با استعداد بازتر از بقیه پست‌ها است. در این پست کلیان ام‌باپه چز از نظر بهترین امتیاز فعلی و چه از نظر پتانسیل بهترین وضعیت را نسبت به سایر بازیکن‌ها دارد ولی اگر در خرید او ناکام بودید، گزینه‌های با استعداد دیگری هم برای خط هجومی تیم شما وجود دارند. (عکس ۵ گالری)

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.