رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۸ + تصاویر

هر ایرلاینی در سراسر جهان برای این که خود را در زمره بهترین ایرلاین های سال قرار دهد دست به هر کاری خواهد زد و در نهایت این تلاش ها و هزینه ها به ثمر خواهد رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، سنگاپور ایرلاینز، که در ماه اکتبر گذشته با موفقیت توانست بار دیگر طولانی ترین سفر هوایی بدون توقف جهان را با پرواز سنگاپور به نیویورک، راه اندازی کند، این سال موفقیت آمیز را با یک عنوان برتر دیگر به پایان می رساند.

موسسه استرالیایی رده بندی امنیت پرواز و محصول AirlineRatings در گزارش سالانه خود خطوط هوایی سنگاپور ایرلاینز را به عنوان بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۹ انتخاب کرده و بدین ترتیب این ایرلاین سنگاپوری توانسته جایگاه اول این رده بندی که سال گذشته در اختیار خطوط هوایی ایر نیوزیلند بود را به خود اختصاص دهد.

این اتفاق برای ایر نیوزیلند بسیار ناامید کننده است که در ۵ سال گذشته همواره در رتبه اول این رده بندی قرار داشت. این جایزه به دلیل بهترین و راحت ترین سرویس های پروازی سنگاپور ایرلاینز از صندلی های راحت گرفته تا بهترین غذاها به این خط هوایی تعلق گرفته است.

در سال های اخیر این خطوط هوایی همواره در میان بهترین ایرلاین های جهان قرار داشته و امسال به آنچه که لیاقتش را داشته رسیده است. بر اساس گفته های سردبیر این موسسه رده بندی، جافری توماس، رقابت برای قرار گرفتن در صدر این فهرست بسیار سخت و تنگاتنگ بوده اما در نهایت ایرلاین سنگاپوری با اختلافی اندک توانست بر ایر نیوزیلند، کانتاس ایرویز و قطر ایرویز پیروز شود.

در این رده بندی از معیارهایی که توسط سازمان های بین المللی در زمینه خدمات و امنیت پرواز تعیین شده و همچنین ۱۲ معیار کلیدی دیگر شامل عمر ناوگان هوایی، تجربیات و نظرات مسافران، سودآوری، میزان سرمایه گذاری ها، روابط خدمه و محصولات ارائه شده استفاده شده است.

توماس در این باره چنین می گوید: «در بررسی های شخصی ما سنگاپور ایرلاینز در بسیاری از معیارهای تعیین شده رتبه اول را بدست آورد که نشان از عملکرد فوق العاده آن ها دارد». خطوط هوایی سنگاپور ایرلاینز که اوایل امسال نیز توانسته بود رتبه اول بهترین ایرلاین های Skytrax را بدست آورده بود اکنون جایزه معتبری دیگر در این زمینه را به افتخارات خود می افزاید.

برترین ایرلاین‌های جهان در سال 2018برترین ایرلاین‌های جهان در سال 2018

در این میان، قطر ایرلاینز که در رده بندی نهایی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده در زمینه سرو غذا، خدمات لوکس و بیزینس کلاس رتبه اول را کسب کرده است. استانداردهای قطر ایرلاینز در بخش بیزینس کلاس چنان بالاست که بسیاری از دیگر ایرلاین ها تنها می توانند چنین سطحی را در رویا ببینند.

خطوط هوایی کانتاس متعلق به استرالیا نیز در زمینه راحتی صندلی ها برای سال دوم رتبه اول را به خود اختصاص داد. اگر چه ایر نیوزیلند دیگر قهرمان بلامنازع سفر هوایی نیست اما هنوز رتبه اول را در زمینه راحتی سفرهای طولانی هوایی در اختیار دارد.

برترین ایرلاین‌های جهان در سال 2018

موسسه AirlineRatings همچنین خطوط هوایی امارات که در رتبه ششم رده بندی ها قرار گرفته را به خاطر پیشرو بودن دائمی در زمینه ارائه خدمات سرگرمی در داخل هواپیماهایش ستوده است. در بخش پروازهای اکونومی نیز خطوط هوایی کورین ایر به خاطر صندلی های جادارش به عنوان بهترین ایرلاین انتخاب شد.

وست جت نیز عنوان بهترین ایرلاین ارزان قیمت را در آمریکای شمالی بدست آورد، عنوانی که در اروپا و آسیا به ترتیب به ایرلاین های ویز و ایر آسیا رسید.

رده بندی کلی بهترین ایرلاین های سال ۲۰۱۹ به انتخاب موسسه AirlineRatings به شکل زیر است:

سنگاپور ایرلاینز
ایر نیوزیلند
خطوط هوایی کانتاس
قطر ایرویز
ویرجین استرالیا
خطوط هوایی امارات
آل نیپون ایرویز
ایوا ایر
کاثای پاسیفیک ایرویز
ژاپن ایرلاینز

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.