برنامه ویژه سونی برای CES 2019

شرکت سونی براساس گزارش ها در نمایشگاه CES 2019 از چند محصول ۸کی رونمایی خواهد کرد. دیوایس هایی که احتمالا چند مدل دوربین و تلویزیون هوشمند را دربر خواهد گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار، سونی در جریان نمایشگاه Consumer Electronic Show 2019 لاس وگاس به رونمایی از پروژکتورهای ۸کی، تلویزیون های ۸ کی و پلتفرم های پردازشی ۸کی در کنار دوربین ها و camcorder با کیفیت ۸ کی می پردازد.

به گزارش Sony Alpha Rumors، در حالی که اطلاعات کافی وجود نداشته اما سونی در ۷ ژانویه به برگزاری رویدادی خواهد پرداخت و احتمالا تمامی این دیوایس ها را در این رویداد خواهیم داشت. بدون شک در CES 2019 که کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد، شاهد انتشار جزئیات تکمیلی خواهیم بود.

سونی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلویزیون هوشمند، دوربین و چند محصول دیگر محسوب می شود. این برند ژاپنی در تلاش است تا در برابر دیگر برندها محصولاتی قدرتمند و حرفه ای را رونمایی کند. یکی از محصولات شگفت انگیز نمایشگاه CES 2019 سونی، یک دوربین ۸ کی با قابلیت فیلمبرداریست که می تواند بخشی از سیستم E-mount سونی به شمار رود.

اگرچه سونی در CES عادت به معرفی ابزاری از مدل E-mount ندارد و در این بین بعید است شاهد مدلی از سیستم E-mount این شرکت باشیم.

در هر صورت سونی با رقبا سرسختی از جمله پاناسونیک برای دوربین ۸کی رو به رو است و تا سال ۲۰۲۰ چنین دستگاهی را روانه بازار خواهد کرد. بنابراین اگر شایعه موردبحث صحیح باشد، سونی اولین کمپانی در این زمینه محسوب می شود.

در حالی که دستگاه های ۴کی همچنان فراگیر نشدند، شرکت های صنعت فناوری روی مدل های ۸ کی دست گذاشتند، دستگاه های که محتوا کمی برای آنها موجود است و باید با گذشت زمان شاهد ایجاد محتوایی برای آنها باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.