رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تقویت اقتصاد در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است

رییس قوه قضائیه با اشاره به این‌که «کار اقتصادی باید امنیت داشته باشد»، گفت: تقویت اقتصاد در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است و دستگاه قضایی خود را موظف می‌داند برای حمایت از کارآفرینان تا نتیجه نهایی با هرگونه فساد اقتصادی به طور کامل برخورد کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی صبح امروز سوم بهمن ماه در جمع اقشار مردم دارالعباده یزد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شهید سلیمانی را مکتبی اسلامی و ارزشی دانستند، اظهار کرد: پیروی از مرام و ارزش های شهید حاج قاسم سلیمانی باید در دستور کار تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که «شناخت و شکرگذاری نعمت های الهی از جمله مهمترین ارزش ها در مکتب شهید سلیمانی است»، افزود: دشمن شناسی و تبیعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری، ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم را به مکتبی ارزشی و جهانی تبدیل کرده است.

وی اتکا به خدا و اعتماد به نفس را دو عنصر پیشرفت و عاقبت بخیری انسان‌های مومن عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی شاخص مهم شعار «ما می توانیم» بود.

رییس قوه قضائیه با بیان این‌که «موفقیت‌های شهید سلیمانی در گرو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است»، تصریح کرد: همه افراد باید بدانند علی رغم تمام موانع و تهدیدات، ملت و مسئولان ایران می‌توانند با تکیه بر مکتب شهدا به ویژه سپهبد شهید سلیمانی بر دشمنان پیروز شوند.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی نظیر عربستان، آمریکا و اسرائیل، تأکید کرد: مکتب شهدای مدافع حرم به جوانان و مسئولان ایران اسلامی می‌آموزند که ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های داخلی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و بر آنها غلبه کنیم.

وی با اشاره به این‌که «کار اقتصادی باید امنیت داشته باشد و این مهم در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است»، افزود: دستگاه قضایی خود را موظف می‌داند برای حمایت از کارآفرینان تا حصول نتیجه نهایی مبارزه خود با مفسدان اقتصادی را ادامه دهد.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی استان یزد، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی ملاک کامل و دقیقی برای توسعه همه جانبه کشور است که باید در دستور کار مسئولان و ظرفیت های انسانی قرار گیرد.

وی با بیان این‌که «سوابق مذاکره با آمریکا نشان داده که به هیچ عنوان نباید به آن‌ها اعتماد شود»، گفت: دور زدن تحریم‌ها از جمله راهکارهای موثر برای ایستادگی در برابر دشمنان است و مسئولان باید از کسانی که با دور زدن تحریم ها ملت ایران را کمک می کنند حمایت کنند.

وی اقتصاد مقاومتی را از دیگر راهکارهای ایستادگی در برابر دشمنان دانست و بیان کرد: تلاش برای قوی کردن اقتصاد در نقاط مختلف کشور باید در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

رییس قوه قضائیه با بیان این‌که «تقویت اقتصاد مستلزم استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای بومی است»، خاطرنشان کرد: بومی شدن بسیاری از صنایع نظیر هسته‌ای و نانوتکنولوژی نتیجه اعتماد به جوانان کشور است.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌که «مقام معظم رهبری ابلاغ کرده که اقتصاد کشور قوی شود»، گفت: اقتصادی که مبتنی بر ظرفیت های بومی و داخلی برنامه‌ریزی شود قوی و پایدار است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.