رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشاغلی که بدون ویروس کرونا به وجود نمی‌آمدند

با تصمیم شرکت‌ها برای بازگشایی کسب و کار و باز گرداندن کارکنانشان، نیاز به افرادی برای کنترل دمای بدن و تستهای ویروس کروناست و با برگزاری کنفرانس ها به صورت ویدئویی، متخصصانی برای حمایت از این بخش نیاز است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، با تعطیلی کسب و کارها، رستوران ها، فروشگاه ها و سالن های نمایش در سراسر کشور به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، یک چهارم آمریکایی ها تقاضای مزایای بیکاری کرده اند.

در همین حین، این بحران سلامتی شغل های جدیدی به وجود آورده است.

با تصمیم شرکت‌ها برای بازگشایی کسب و کار و باز گرداندن کارکنانشان، نیاز به افرادی برای کنترل دمای بدن و تستهای ویروس کروناست و با برگزاری کنفرانس ها به صورت ویدئویی، متخصصانی برای حمایت از این بخش نیاز است.

در اینجا به بررسی مشاغلی می پردازیم که برای مهار گسترش ویروس کرونا و افزایش اطمینان مصرف کنندگان آمریکایی ایجاد شده است:

۱- آزمایش کننده های ویروس کرونا

این کارگران تست ویروس کرونا را در بیمارستانها، کارخانه ها و ادارات انجام میدهند. این کار معمولا توسط پرستاران و کمک پرستاران انجام می‌شود ولی بسیاری از کسانی که مایل هستند می توانند آموزش آن را ببینند و شروع به کار کند. با توجه به بازگشایی بسیاری از شرکتها و کارخانه ها، این شغل همچنان رو به رشد است.

۲- پرستاران ویروس کرونا

نیاز روز افزونی به کسانی وجود دارد که از صدها هزار آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا مراقبت کنند. افرادی که با این کار خطر ابتلا به این بیماری را در نظر گرفته باشد. این شغل احتمالاً نیاز به آموزش و اخذ مدرک دارد.

۳- ردیابهای ویروس کرونا

این افراد تمام افرادی را که در معرض ویروس کرونا قرار گرفته باشند ردیابی و نکات لازم را به آنها گوشزد میکنند و ترتیب آزمایش کرونا را برای آنها می دهند. این کار را می توان در خانه هم به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام داد.

۴- کنترل کننده های دمای بدن

محل کار این افراد فرودگاهها، استادیوم‌های ورزشی، رستوران ها، مدارس و شرکت هاست. در زمان همهگیری ویروس کرونا تمام این مکان ها نیاز به کارگرانی دارند که دمای بدن افراد را هنگام ورود اندازهگیری کنند.

۵- سازندگان ماسک صورت

پیش‌بینی شده افراد در سراسر دنیا سالها باید از ماسک صورت استفاده کنند. بنابراین تقاضا برای این ماسک ها افزایش یافته است.

۶- سازندگان صفحه های محافظ و نصب کننده های آن

کسب و کار ها و مدارس اگر می خواهند دانش آموزان، کارمندان و مشتریان خود را با حفظ نکات ایمنی پذیرا باشند، نیاز به طلق های محافظ و جدا کننده ها دارند. بنابراین نیاز بالا به افرادی وجود دارد که می‌توانند این تجهیزات را بسازند و نصب کنند.

۷- متخصصان برگزاری کلاس ها و جلسات مجازی

با افزایش کاربرد کلاس های مجازی توسط معلمان و معاینه از راه دور توسط پزشکان، نیاز بالایی برای متخصصانی وجود دارد که این تجهیزات را راه اندازی می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.