رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۴/۰۹

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۱۹۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۱۹۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۶۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۷۲ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۰ هزار و ۱۹۰ تومان، یورو ۲۲ هزار تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۶۶۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی های بانکی قیمت دلار برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۹ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، همچنین طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۱ هزار تومان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.