لوکیشن های سریال خانه اسکناس + تصاویر

لوکیشن های سریال خانه اسکناس در کجای اسپانیا فیلمبرداری شده اند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، می توانید لوکیشن های معروف سریال خانه اسکناس ( Money Heist ) را به همراه تصاویر در مطلب زیر مشاهده کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از کلاک، شاید برایتان جالب باشد بدانید که لوکیشن های سریال خانه اسکناس، یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در کجا قرار دارند؟ در این خصوص باید گفت که  این سریال در دو فصل اول در شهر مادرید فیلمبرداری شد اما در فصل های ۳ و ۴ به دلیل استقبال فراوان مخاطبان و افزایش بودجه توسط نتفلیکس، عوامل سریال پا به مکان های بین المللی گذاشتند و سریال را ساختند. اگر کنجکاو هستید تا از این لوکیشن ها اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می دهیم این مطلب را دنبال کنید.

درباره سریال خانه اسکناس بیشتر بخوانید:

 

هشدار: خطر اسپویل وجود دارد

آیا واقعا دو فصل اول خانه اسکناس در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا فیلمبرداری شده بود؟

در جواب باید گفت خیر زیرا فیلمبرداری در ضرابخانه سلطنتی ممنوع است. از این رو سازندگان سریال، شورای ملی تحقیقات اسپانیا سرقت را به دلیل اینکه نمای آن تقلیدی از ضرابخانه سلطنتی است به عنوان لوکیشن اصلی فیلم انتخاب کردند.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

چاپخانه در سایت ABC

سایت چاپ ABC با داشتن دستگاه های بزرگ و سنگین، شباهت زیادی به چاپخانه داشت و مکان مناسبی برای نایروبی و تیمش بود.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

فینکا ال گاسکو، تورلدونز؛ این اسم عجیب برای کدام لوکیشن است؟

خانه تولدو، خانه ای که پروفسور و رفقایش به مدت ۵ ماه در آن اقامت داشتند در واقع مکانی اجاره ای است که معمولاً ضیافت عروسی در آن برگزار می شود! این خانه جذاب که توسط باغی روستایی احاطه شده است، فینکا ال گاسکو نام دارد. این خانه ۱۱ اتاق، ۵ حمام و آشپزخانه دارد که آن را به محلی مناسب برای برگزاری مراسم تبدیل می کند.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

میدان کالائو؛ محل ریزش پول ها

در میدان کالائو مادرید، شاهد دو اتفاق هستیم. در اولین اتفاق بیش از ۱۴۰ میلیون یورو مانند باران بر سر مردم فرود می آید و در اتفاق دوم پرفسور را بدون نقاب بر روی صفحه بزرگ نمایش تماشا میکنیم که در مورد شکنجه ی ریو حرف میزند.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

بانک مرکزی اسپانیا کجاست؟

بحث بانک مرکزی اسپانیاست و بار دیگر پای مسائل امنیتی به میان می آید اما وزارتخانه حمل و نقل عمومی اسپانیا به دلیل شباهتش به بانک مرکزی به میدان آمده و به یکی از لوکیشن های سریال خانه اسکناس تبدیل می شود.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

توکیو و ریو به کدام جزیره رفتند؟

یادتان هست توکیو زندگی جدیدش با ریو را به مانند یک فیلم عاشقانه در کارائیب توصیف کرد؟ او دروغ نمی گفت زیرا لوکیشن آنها در بهشت ​​واقعی یکی از ۴۰۰ جزیره گونا یانا فیلمبرداری شده است.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

صومعه ایتالیا در ایتالیاست؟

صومعه ایتالیا، مکانی که برلین و پالرمو طرح سرقت ۹۰ تن طلا از بانک اسپانیا را برای پروفسور شرح می دهند، در San Frutos Hermitage اسپانیا واقع است و بعدها به عنوان مقر جدید باند استفاده می شود.

در مطلب” لوکیشن های سریال خانه اسکناس” هم نمای بیرونی و هم نمای داخلی صومعه ایتالیا را می بینیم.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

میدان دل دوئومو فلورانس؛ دیدار پروفسور و برلین

در این صحنه برلین را می بینید که مانند ایتالیایی ها لباس پوشیده و کلاه فدورا به سر گذاشته است. این صحنه پنج سال قبل از ماجرای سرقت از ضرابخانه تنظیم شده است. در زمانی که برلین هنوز به آندرس معروف بود و بر روی طرح دزدی از بانک مرکزی اسپانیا کار می کرد.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

پناهگاه پروفسور در تایلند

در ابتدای فصل ۳، توکیو به پناهگاه پروفسور در تایلند برده می شود تا نقشه ای را برای نجات ریو طراحی کنند. این صحنه در معبد باشکوه حقیقت در پاتایا، تایلند فیلمبرداری شده است.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

ملاقات راکل و پروفسور در فیلیپین اتفاق افتاد؟

می رویم سراغ آخرین لوکیشن از لوکیشن های سریال خانه اسکناس. یک سال پس از گذشت از سرقت ضرابخانه، راکل و پروفسور در یک مقصد گرمسیری به اسم پالاوان با یکدیگر دیدار می کنند. اما تاکنون کسی تایید نکرده که آیا واقعاً این صحنه در فیلیپین فیلمبرداری شده است. گمان هایی وجود دارد که می گویند فیلم های این صحنه در تایلند گرفته شده، در حالی که برخی می گویند این کار از طریق عکس های استودیویی انجام شده است.

لوکیشن های سریال خانه اسکناس

مترجم: آوا سپهر

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. ناشناس می گوید

    چرا فصل پنجش نمیاد پس؟؟؟؟؟؟!!!!!!! :((((((((((((((((((

  2. حامی می گوید

    خیلی جالب بود واقعا این سریال معرکه است من فصل آخر رو پشت هم دیدم یه لیوان آب هم نخوردم از بس میخکوب بودم

  3. آتوسا می گوید

    وای من میمیرم برای این سریال به خصوص برای توکیو خیلی خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.