رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پس از برداشتن تحریم‌ها سیاست‌های ارزی متفاوت می شود

رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشده سیاست دولت کنترل ارزهای صادراتی است تا بتواند نیازمندی‌های ضروری کشور را وارد کند، پس از برداشتن تحریم‌ها سیاست‌های ارزی ما متفاوت خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، محمود واعظی پنجشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ملی استان و نود و نهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: ارزیابی ما در سال آینده این است که روابط خارجی و شرایط در عرصه بین الملل تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز به طور تقریبی بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکا و مسئولان آن‌ها عنوان می‌کنند فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: این به این معناست که کشورهای مختلف برای آنچه در دوران دولت ترامپ متوقف شده بود قصد همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ سالی متفاوت از امسال و سال ۹۸ و ۹۷ است که امیدواریم این تحولات باعث گشایش معیشت و زندگی مردم در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان باشد.

واعظی اظهار داشت: مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان فضای مناسبی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان بوجود آوردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش اقتصادی اصفهان در شرایط تحریم، فشار حداکثری و جنگ اقتصادی خوب برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: این استان همچنین توانسته در شرایط کرونا برای صادرات بازارهای خوبی در کشورهای مختلف بوجود بیاورد.

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد: میان اتاق بازرگانی و بخش خصوصی، مسئولان دولتی استان و استاندار و مدیران کل بخش‌های مختلف ارتباط خوبی وجود دارد و توانستند با هم افزایی برای حل مشکلات گام بردارند.

رییس دفتر رییس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نخسین روز سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و سپس در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در که در اتاق بازرگانی برگزار می شود، شرکت کرد.

وی همچنین امروز جمعه ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلستان شهدای استان پروژه‌های زیرساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات استان را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.