رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رسمی؛ مقصد جدید مورینیو مشخص شد

ژوزه مورینیو با عقد قراردادی سه ساله هدایت آاس‌رم را برعهده گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، ساعاتی پیش بود که باشگاه رم اعلام کرد که به همکاری خود با پائولو فونسکا پایان داده و این سرمربی دیگر از فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست؛ در واقع ناکامی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و از طرف دیگر شکست سنگین در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا باعث شد این تصمیم نهایتاً از سوی باشگاه رم اتخاذ شود.

بعد از نهایی شدن این تصمیم گزینه های زیادی در رابطه با سرمربی بعدی رمی ها مطرح شد. در این بین برخی گزارشات حاکی از آن بود که مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی، چلسی و یوونتوس از بیشترین شانس برای هدایت رم برخوردار است و حتی گفته شد که این باشگاه مذاکراتی را نیز با او انجام داده است.

با این همه لحظاتی پیش باشگاه رم در خبری غیرمنتظره اعلام کرد که ژوزه مورینیو سرمربی جدید این تیم خواهد بود. رم با آقای خاص قراردادی سه ساله امضا کرده و از آغاز فصل آینده ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

گفتنی است مورینیو در سال های اخیر روند مثبتی در مربیگری نداشته است. او پس از اینکه با اخراج از منچستریونایتد مواجه شد، هدایت تاتنهام را برعهده گرفت اما چندی پیش بعد از کسب نتایج ضعیف با این تیم، از باشگاه لندنی نیز کنار گذاشته شد.

با این حال همانطور که خود مورینیو گفته بود او خیلی از فوتبال فاصله نگرفت و امروز مشخص شد که فصل آینده در فوتبال ایتالیا و باشگاه رم مربی گری خواهد کرد؛ اتفاقی که باعث می شود او بعد از ۱۱ سال دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد؛ جایی که پیش از این با اینتر دوران شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.