قابلیت جدید اینستاگرام؛ ارسال پیام تصویری در ریپلای دایرکت

شرکت فیسبوک با انتشار خبری اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های فیسبوک و اینستاگرام را بیش از پیش به هم نزدیک کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد با انتشار چند بروزرسانی قابلیت جدیدی را به بخش دایرکت دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک اضافه کند. در حال حاضر کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند با انتخاب گزینه دوربین موجود روی هر کدام از مکالمات خود به طور مستقیم یک ویدئو یا تصویر را در بخش دایرکت برای مخاطبان خود ارسال کنند. این قابلیت فعلا در سیستم عامل iOS در دسترس کاربران قرار دارد اما بر اساس اعلام شرکت فیسبوک قرار است در آینده‌ای نزدیک این قابلیت به سیستم عامل اندروید نیز اضافه شود.

قابلیت دیگری که در حال حاضر در پیامرسان فیسبوک وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه خواهد شد امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت بدون نگه داشتن علامت میکروفن است، در این روش کافی است کاربر فقط یکبار روی گزینه میکروفن ضربه زند و احتیاجی به نگه داشتن دست خود روی آن نخواهد داشت.

امکان بایگانی کردن پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام

مدتی است که قابلیت مشاهده زمان بازدید پیام ارسال شده برای کاربران در دایرکت اینستاگرام نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شده و طبق اعلام فیسبوک در آینده‌ای نزدیک این قابلیت برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. در بخش صندوق ورودی پیامرسان فیسبوک مسنجر گزینه بایگانی وجود دارد و قرار است این قابلیت نیز به دایرکت اینستاگرام اضافه شود تا کاربران بتوانند دایرکت‌های خود را برای همیشه ذخیره کنند.

گفتنی است که فیسبوک خبر از اضافه شدن برخی استیکرهای جدید به پیامرسان این شبکه اجتماعی را داده است که برخی از آن‌ها ویژه پیامرسان کودکان این شبکه اجتماعی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.