رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سری جدید ساعت‌های هوشمند بوگاتی با قیمتی رقابتی معرفی شد

بوگاتی از یک مجموعه ساعت مچی جدید رونمایی کرد. این مجموعه که سرامیک ادیشن وان (Ceramique Edition One) نام دارد، مثل دیگر محصولات بوگاتی از طراحی منحصر بفردی برخوردار بوده و به آخرین تکنولوژی‌های مربوطه مجهز شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، اما نکته جالب توجه اینکه برخلاف سایر محصولات مزین به نشان بوگاتی، ساعت‌های جدید این شرکت حامل برچسب قیمتی بالایی نیستند و امکان خرید آنها برای طیف گسترده‌ای از افراد وجود دارد. به عبارت دقیق‌تر، هر کسی که توان خرید یک اپل واچ رده‌بالا را دارد، می‌تواند از بین ساعت‌های جدید بوگاتی نمونه دلخواه را خریداری کند.

ساعت‌های سری سرامیک ادیشن وان به پیروی از سه مدل خاص شیرون، در سه نسخه Pur Sport، Divo و Le Noire تولید می‌شوند. هر یک از این ساعت‌ها دارای یک نمایشگر دیجیتال لمسی با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل هستند و در داخل آنها بیش از ۱۰۰۰ قطعه به کار رفته است.

بوگاتی ساعت‌های جدید خود را هوشمند طراحی کرده و آنها از قابلیت‌هایی چون GPS و کنترل وضعیت سلامتی بهره می‌برند. علاوه‌بر این‌ها، این ساعت‌ها توانایی محاسبه رکورد یک دور پیست را نیز دارند و خریداران آنها می‌توانند عملکرد خود را در پیست‌های مختلف ارزیابی کنند.

خودروساز معروف فرانسوی در ساخت ساعت‌های سری سرامیک ادیشن وان با شرکت VIITA Watches همکاری کرده است. به عبارت بهتر، این ساعت‌ها ساخت کمپانی اتریشی هستند و لوگوی بوگاتی روی آنها حک شده است. شاید بدانید این شرکت به خاطر ساخت ساعت‎‌های مدرن هوشمند، شهرتی جهانی دارد.

نکته جالب توجه اینکه بوگاتی ادعا می‌کند ساعت‌های سری سرامیک ادیشن وان تا ۱۴ روز نیازی به شارژ مجدد ندارند. همچنین مولشایمی‌ها تاکید می‌کنند این ساعت‌ها دارای وارانتی ۵ ساله هستند.

استفان وینکلمن مدیرعامل بوگاتی در رابطه با همکاری با شرکت VIITA Watches ابراز هیجان و خشنودی کرده و افزوده این شرکت به نوآوری در حوزه تکنولوژی‌های جدید ادامه خواهد داد. وی افزوده بوگاتی فقط شرکایی را انتخاب می‌کند که از لحاظ عملکرد، کیفیت و طراحی در سطحی هم‌تراز باشند.

گفتنی است ساعت‌های جدید بوگاتی برای سری اول از خریداران، با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه خواهد شد. این رقم معادل تقریبا ۱۱۰۰ دلار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.