چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

اگر نمی دانید که چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم؟ پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید.

اینتیتر – آوا سپهر؛ قابلیت ریپلای کردن در اکثر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا در چت های خود با دیگران به صورت هدفمندتر عمل کرده و با ریپلای بر روی نوشته دیگر افراد، پاسخ آنها را بدهند. قابلیت ریپلای کردن ابتدا در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود نداشت اما چندی می شود که این قابلیت به اینستاگرام اضافه شده است. با وجود این، بسیاری از کاربران از حضور این قابلیت و نحوه فعال سازی آن اطلاعی ندارند.

بیشتر بخوانید

از آنجایی که قابلیت های اینستاگرام به صورت کامل برای همه کاربران فعال نمی شود و برخی از آنها می توانند از این قابلیت ها استفاده کنند، این نکته را باید در نظر داشته باشید که ممکن است قابلیت ریپلای کردن در حال حاضر در اینستاگرام شما فعال نشده باشد.

در ادامه به صورت گام به گام برایتان شرح می دهیم که چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم.

مرحله اول

به یاد داشته باشید که ابتدا اینستاگرامتان را به آخرین نسخه موجود به روزرسانی کنید. سپس به قسمت پروفایل رفته و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. پس از اینکه وارد قسمت تنظیمات شدید، بر روی گزینه update messaging ضربه بزنید.

مراحل ریپلای

مرحله دوم

پس از انتخاب update massaging پیام زیر به شما نمایش داده خواهد شد. گزینه update را انتخاب کنید.

چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

مرحله سوم

حالا قابلیت ریپلای اینستاگرام برای شما فعال شده است و می توانید با مراجعه به قسمت دایرکت ها یکی از مکالمات تان را انتخاب کنید.

اینستاگرام

 

مرحله چهارم

پیام موردنظرتان را در اینستاگرام انتخاب کرده و آن را به سمت راست بکشید تا اکن ریپلی ظاهر شود. این نکته را در نظر داشته باشید که برای ریپلای روی پیام های خودتان،آنها را به سمت چپ بکشید.

چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

 

مرحله پنجم

حالا می توانید پاسخ خودتان را بنویسید و بر کلمه ارسال یا Send ضربه بزنید.

فوت و فن

امیدواریم از خواندن مطلب چطور در اینستاگرام ریپلای کنیم؟  لذت برده و  پاسخ سوالتان را دریافت کرده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.