معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز

اگر اهل مطالعه هستید و زمانی که کتابی دستتان می آید تا آن را به پایان نرسانید آرام نمی گیرید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز را از دست ندهید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ کتاب ها دنیای عجیبی دارند. دنیایی که آدمی را در خود غرق می کنند. کتاب ها دست خوانندگانشان را می گیرند و به دل ماجراهایشان می برند و آنها را مجبور می کنند که در جای تک تک شخصیت ها قرار بگیرند و دنیای را از زاویه دید آنها ببینند.

به درستی می گویند که کتاب خواندن مانند زندگی کردن و تجربه کردن چندین زندگی است. زندگی هایی که سرشار از هیجان، ترس، عشق، مرگ، پوچی و هزاران احساسات دیگر است. کتاب ها خواندن عمق شگفت آوری در انسان ها ایجاد می کنند. آنها را صبورتر کرده و قدرت حل مساله را در آنها افزایش می دهند. به انسان ها می فهمانند تنها آنها نیستند که رنج می کشند یا در تنهایی خود می سوزند. کتابها مانند چراغ قوه ای عمل می کنند و راه رسم زندگی را به ما می آموزند. حتی اگر یک رمان دم دستی و خالتوری باشد که خیلی هم طرفدار دارد؛ همان کتاب هم حرفی برای گفتن دارد.

یکی از مهم ترین و عجیب ترین خاصیت کتاب ها این است که قضاوت ما را به سخره می گیرند و با آن بازی می کنند. کتاب ها ذهن ما را از چنگال چند پارگی و دوقطبی سیاه و سفید نجات می دهند و ما را به سمت یکپارچگی دعوت می کنند که در آنجا چیزی تحت عنوان صفر و صد و یا سیاه و سفید وجود ندارد. کتاب ها به ما نشان میدهند که مجموعه از خوبی ها و بدی هاست که طبیعت ما و این دنیای را به وجود می آورد.

ما انسان ها می توانیم با کمک گرفتن از کتاب، شناخت جامعی از خودمان پیدا کنیم و از نقاط روشن و تاریک خود مطلع شویم. کتاب ها همانند روان درمانگری با ما رفتاری می کنند تا آن بخش هایی از خودمان را که مدت هاست طرد کرده ایم را ببینیم و با آنها مواجه شویم.

معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز

کسانی که یکبار تجربه ورق زدن کتاب ها را داشته باشند و نگاهشان به کلمات افتاده باشد، اسیر کتاب ها می شوند و به نوعی اعتیاد به خواندن و یاد گرفتن درشان به وجود می آید. چه اعتیادی شیرین تر از مطالعه، آن هم مطالعه رمان های هیجان انگیز که خواب و زندگی را از آدم می گیرند تا با سرنوشت شخصیت های داستان آشنا شوی، با آنها همراهی کنی و در آخر از آنها به سختی دل بکنی. از این رو در این مطلب به معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز برای شما مخاطبان عزیز خواهیم پرداخت تا روحتان را با این داستان های جذاب سیراب کنید. با ما همراه باشید.

جز از کل

جز از کل نوشته استیو تولتز شما را با پستی و بلندی های زندگی در استرالیا، قاره ای دور افتاده و جدا شده از دیگر قاره ها آشنا می کند. همانطور که از نام این کتاب بر می آید جزییاتی از کل زندگی یک پدر و پسر استرالیایی را روایت می کند.

این کتاب به شما نشان می دهد که یک خلافکار چگونه خلافکار می شود و و خلافکار می ماند. جز از کل به خوانندگانش یاد می دهد تا باورها و عقیده ها دیگران را قر قره نکنند و دید و نگاه خودشان را به زندگی و اتفاقات آن داشته باشند.

خواندن

نکته جالب این کتاب این است که در دل سیاه نمایی هایی که دارد نوری را روشن می کند و امیدی را بازتاب می دهد. به گونه ای که حتی بدبین ترین آدم کره زمین که شخصیت اصلی داستان است پروژه هایی امیدوارانه را برای نسل آینده بشر دنبال می کند. پروژه هایی سرشار از ایده های ناب و کاربردی که با اجرای آنها همه ی انسان ها می توانند طعم خوشی از زندگی را بچشند.

کتاب از زبان دو شخصیت اصلی یعنی مارتین و جسپر دین که پدر و پسر هستند روایت می شود. مارتین دین پدر فیلسوفی است که به روش خاصی جسپر را تربیت می کند. مارتین سرگذشت عجیب و دردناکی را در خانواده ای پرماجرا پشت سر گذاشته است و شاید همین موضوع عمق بسیاری را در نگاه او به زندگی ایجاد کرده است.

او می خواهد پسرش را به گونه ای تربیت کند که مانند دیگران نباشد، به همین دلیل تلاش می کند بدبینی را در او ایجاد کند، رفتارهای خارج ار عرف نه قانون را در برابر او انجام میدهد و بسیاری کار دیگر که با مطالعه این کتاب متوجه آن و سرنوشت این پدر و پسر خواهید شد.

جز از کل رنجی را به ما یادآوری می کند که مدت هاست آن را سرکوب کرده ایم تا با آن مواجه نشویم. رنج تنهایی انسان، چه زمانی که به دنیا می آید، چه زمانی که زندگی می کند و چه زمانی که از دنیا می رود. درد تنهایی ذاتی بشر، دردی است این کتاب در وجودمان روشن می کند.

جز از کل، کتابی ششصد و پنجاه و شش صفحه ای که شما را چند وقتی درگیر خود می کند. حتی اگر آن را به پایان برسانید، اثرش همواره به دنبال شما خواهد بود، به گونه ای که انگار چیزی را درون شما تغییر داده است. اگر می خواهید به اتفاقات اطرافتان عمیق تر و با نگاهی تازه نگاه کنید مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

بیمار خاموش

کتاب دیگر مطلب ” معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز” بیمار خاموش است. سکون و غافلگیری از عناصر اصلی داستان کتاب بیمار خاموش است. این کتاب ابتدا لحظه ای آرام را به همراه گره خوردن تدریجی شخصیت ها و داستان برایتان به تصویر می کشد سپس با باز کردن ناگهانی گره، داستان را به اوج خود می رساند و تپش قلب شما را چندین برابر می کند.

ساختار و پیچیدگی های روانی انسان پایه و اساس داستان بیمار خاموش است. روانی که سرشار از عقده هاست و کافی است با زدن یک کلید فعال شود و فاجعه ای را بیافریند. این کتاب به ما نشان می دهد که انسان ها در عین پیچیدگی موجودات ساده ای هستند و همین پیچیده کردنشان است که حل معماهای آنها را سخت می کند.

کتاب

بیمار خاموش از داستان زنی می گوید که در شبی در صورت همسرش که عاشقانه دوستش دارد، پنج گلوله خالی می کند و پس از آن سکوت می کند و در خاموشی فرو می رود. به گونه ای که در زمان محاکمه اش به علت سکوتی که کرده است، به عنوان بیمار روانی تشخیص داده شده و به بیمارستان فرستاده می شود. در این میان رواندرمانگری که داستان او را شنیده به شدت کنجکاو است که درباره او بداند و درمانش را به عهده بگیرد. رابطه این دو فرد و اتفاقات زندگیشان داستان بیمار خاموش را می سازد و مخاطبان را تا آخرین کلمه کتاب با خود همراه می کند.

بیمار خاموش به قلم الکس مایکلیدیس از جمله رمان های جنایی و روانشناختی پرطرفدار سالهای اخیر به شمار می رود. خوانندگان پس از پایان کتاب به شوکی باورنکردنی فرو خواهند رفت و شاید آنها هم برای مدتی سکوت را برگزینند و بیشتر فکر کنند و در دنیای تاریک روان خود غرق می شوند.

اگر به دنبال این هستید تا با روان پیچیده و در عین حال ساده انسان آشنا شوید و از معماهای کارهای عجیب این موجود سر دربیاورید، کتاب بیمار خاموش شما را در این مسیر همراهی می کند و پیچ و خم هایی که یک انسان تا مرحله جنون طی می کند را به شما نشان میدهد.

زن همسایه

زن همسایه از آن دست رمان هاییست که تا تمامشان نکنید آن را کنار نمی گذارید. حتی ممکن است به قیمت یک مرخصی کامل از تمام کارهای روزانه تان تمام شود.

زن همسایه اثری است جنایی و رمز آلود و از همان خط اول شما را اسیر خودش می کند و در دام قضاوت های سرسریع می اندازند. قضاوت های نادرستی که بر پایه شواهد کافی صورت می گیرد، به ما نشان می دهد که نباید به آنچه دیده ایم و شنیده ایم هم اعتماد کنیم، زیرا اتفاقات نیمه های تاریکی در خود دارند که به راحتی قابل کشف نیستند.

معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز

زن همسایه داستان زن و شوهری را روایت می کند که به تازگی بچه دار شده اند. شخصیت اصلی زن داستان دچار افسردگی پس از زایمان است و حال و روز خوشی ندارد. مرد نیز تحت تاثیر شرایط بد او قرار گرفته است و او هم در فضایی غم آلود به سر می برد. در شبی این زن و مرد بدون بچه شان به خانه زن همسایه دعوت می شوند. چون پرستار دقیقه آخر قرار نگهداری از بچه را لغو کرده، آنها مجبور می شوند تا بچه را در خانه تنها بگذارند و هر نیم ساعت یکبار به او سر بزنند اما در نیم ساعت آخر و زمان بازگشتشان به خانه اتفاق بسیاری بدی می افتد و داستان از اینجا آغاز می شود.

 

زن همسایه نوشته شاری لاپنا را به کتاب بازانی که ژانر جنایی از اولویت های مطالعه ایشان به حساب می آید، پیشنهاد می کنیم. خواندن این کتاب یک آخر هفته هیجانی را برایتان به تصویر می کشد.

سه شنبه ها با موری

سه شنبه ها با موری کتاب کوتاهی است که به ما می گوید زندگی چقدر کوتاه است و این کوتاهی را باید با کیفیت بی نهایت زیست. زمانی که غذا می خورید، زمانی که با خانواده وقت می گذرانید، زمانی که با دوستی به گفتگو منشینید، زمانی که کار می کنید و تک تک لحظه های زندگیتان را باید با ذهن آگاهی بالا و همانطور که هست زندگی کنید.

بعد از خواندن این کتاب با خود تصمیم خواهید گرفت که از شر افکار مزاحم راحت شوید و در لحظه باشید و حس ناب آن را تجربه کنید. درس بزرگی که سه شنبه ها با موری به ما می دهد این است که حتی با وجود لاعلاج ترین بیماری ها هم که سرنوشتشان مرگ است می توان از صدای باد و آب جویبار، بوی گل ها، هوای بارانی و برفی و آفتاب و هر آن چه در زندگی هست، لذت برد.

کتابخوانی

کتاب سه شنبه ها با موری درس زندگی است که موری به شاگرد قدیمی خودش میچ آلبوم، هر سه شنبه قبل از اینکه مرگش فرا برسد، می دهد. درس هایی در باب عشق، مرگ، مسئولیت، آزادی، ازدواج، خانواده و مسائل مهم زندگی. درس هایی که شاگرد وفادارش آنها را داخل کتابی جمع آوری می کند تا باقی انسان ها نیز از آن استفاده کنند.

سه شنبه ها با موری کتابی است برای افرادی که به دنبال حقایق زندگی می گردند. این کتاب می تواند نور باریکی را بر حقیقت زندگی تان بتاباند.

قتل در تعطیلات

قتلی در تعطیلات آخر هفته اتفاق می افتد و پای آگاتا کریستی و کارآگاه پوآرو ناخواسته به آن باز می شود تا معمای این قتلی که در دل خانواده ای رخ داده است حل کرده و قاتل را پیدا کنند.

حتما برای کسانی که عاشق پرونده های جنایی و رازآلود هستند و همیشه آنها را دنبال می کنند، کتاب های آگاتا کریستی گزینه جذابی خواهد بود. جدای از داستان های هیجان انگیزی که این نویسنده برایتان روایت می کند، قلم روان و ادبیات جذابی است که از آن استفاده میکند. کریستی به نوعی شخصیت ها و عناصر داستان را برا خوانندگان توصیف می کند که آنها به راحتی می توانند داستان کتاب هایش را در اذهان خود به تصویر بکشند.

قتل در تعطیلات داستان قتلی ناگهانی و قاتلی مرموز را روایت می کند. همه افراد حاضر در صحنه می توانند انگیزه ای برای انجام اینقتل داشته باشند. همینجاست که نویسنده قدرت قضاوت ما را به بازی می گیرد و در نهایت با حل معما توسط کارآگاه معروف داستان، یعنی آقای هرکول پوآرو دست قاتل اصلی برایمان رو میکند.

قتل در تعطیلات را در یک تعطیلات چند روزه آخر هفته بخوانید و از آن لذت ببرید.

مطالعه کتاب

در مطلب ” معرفی کتاب های پرفروش و هیجان انگیز ” تلاش کردیم پنج کتاب پرفروش و هیجان انگیز را در ژانرهای متفاوت به شما مخاطبان عزیز این تیتر معرفی کنیم. کتاب های معرفی شده می توانند اوقات فراغت شما را لذت بخش کرده و در عین حال بسیاری از نکات مهم زندگی را به شما یادآوری کنند.

در آخر باید بگوییم حتی اگر کتابخوان هم نباشید با خواندن یک جمله از این کتاب ها جوری محو آنها می شوید که تا سر از داستانشان در نیاورید آن ها زمین نمی گذارید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.