سریال افرا؛ خوب یا بد؟

سریال افرا قسمت های روشن و تاریک را با هم دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنازندگی، سریال افرا نزدیک به یک ماه است که از صدا و سیما پخش می‌شود و توانسته مخاطبان خاص خود را پیدا کند. سریالی که می‌توان گفت بازیگران خوب و محبوب در مخاطبان آن بی‌تاثیر نبوده است و بعد از مدت‌ها و رقابت سنگین نمایش خانگی سریالی از صدا و سیما پخش شود که بتواند برای مخاطب جذاب باشد.

داستان از چه قرار است؟

سریال افرا روایت کننده داستان زندگی مسعود فروزش (با بازی روزبه حصاری)، محیط‌بان وظیفه‌شناس که با مشکلاتی در زندگی خانودگی خود مواجه است و اختلاف‌های او با همسرش مهتاب که یک پزشک است و ریشه در ازدواج تحمیلی و غیرعاشقانه دارد، از یک‌سو و علاقه و شیفتگی پیمان که برادرش کارگر کارخانه پدر مسعود بوده است با مائده خواهر مسعود و مخالفت‌های پدر و مسعود با این ارتباط عاشقانه از دیگر سو، داستان‌های پرچالشی را رقم زده است. این سریال یک درام خانوادگی و اجتماعی است که از شبکه اول سینما پخش می‌شود.

بازیگران محبوب و زن ستیزی

انتخاب درست بازیگران جزو امتیازهای خوب این سریال به‌شمار می‌رود. مهدی سطانی، فریبا متخصص، مهدی هاشمی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، محمد صادقی، سارا باقری، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، هامون سیدی،مهرداد بخش، آریا دلفانی از جمله بازیگران این سریال هستند. اما این سریال قسمت‌های تاریکی هم دارد. برخی از منتقدان عدم ارتباط گیری مخاطب با شخصیت اول و قهرمان فیلم را بیان کردند و برخی دیگر بر این باورند که در سریال افرا نگاه بالا به پایین به زنان و مردسالاری حاکم است.

کارگردان کیست؟

بهرنگ توفیقی که پیش از این، سریال جنجالی آقازاده را در شبکه نمایش خانگی ساخته، این بار با افرا به تلویزیون بازگشته است. او سه سال قبل، دو سریال پدر و بر سر دو راهی را برای تلویزیون ساخته بود. سریال افرا با طرحی از پدرام پورامیری و نویسندگی فرزاد فرزانه با نگاهی دیگر به محیط‌زیست و محیط‌بان پرداخته است. بهرنگ توفیقی زاده جنوب است و در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شده است. کار حرفه‌ای را با بازیگری شروع کرد. همچنین در برخی فیلم‌ها برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده‌است. وی کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و بازیگری را توأم با دستیاری کارگردان از سال ۱۳۷۹ دنبال کرده و در سال ۱۳۹۰ سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.