فورد برانکو اورگلیدز با وینچ و اسنورکل

فورد برانکو برای آفرود چیزی کم ندارد اما شاید حرفه‌ای‌ها بخواهند تجهیزاتی اضافی روی خودروی خود داشته باشند. نسخه Everglades پاسخی به این نیاز است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، فورد اِورگلیدز از تابستان آینده در دسترس قرار می‌گیرد و به‌صورت استاندارد به وینچ و اسنورکل مجهز خواهد بود. وینچ ۳۵۰۰ دلاری به طور مشترک با Warn توسعه داده شده و ۴۵۳۶ کیلوگرم ظرفیت و ۳۰ متر کابل به همراه یک ریموت سیمی و کلیه تجهیزات و سخت‌افزارهای نصب و براکت های مربوطه را به همراه دارد. احتمال دارد که نصب این تجهیزات به معنی حذف کروز کنترل تطبیقی به دلیل همپوشانی در محل نصب با رادار جلو باشد.

علاوه بر وینچ و اسنورکل، نمای بیرونی برانکو Everglades نیز با رنگ‌آمیزی مخصوص همراه خواهد بود. تغییراتی در تعلیق برای آفرود بهتر و ارتقای کارایی و حتی احتمالاً بهبود زوایای خروج و شکست را هم می‌توانیم انتظار داشته باشیم. در بخش پیشرانه کار به یک موتور ۳ لیتری اکوبوست ۶ سیلندر با قدرتی حدود ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۲ نیوتن‌متر سپرده می‌شود. فورد قصد دارد تا با مدل‌های آفرودی تر، سلطنت جیپ رانگلر روبیکان را پایان دهد اما جیپ هم بی‌کار نخواهد نشست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.