اولین رندرهای آیپد پرو ۲۰۲۲ منتشر شد

اپل سال آینده تبلت‌های پرچم‌دار سری آیپد پرو خود را با یک پروی دیگر ادامه خواهد داد. اکنون اولین رندرهای iPad Pro 2022 منتشر شده از تجهیز آن به یک ناچ همانند مک‌بوک‌ پرو حکایت دارد. اپل هنوز اطلاعاتی از این دستگاه ارائه نداده، اما انتظار داریم که آن را تا پایان سال ۲۰۲۲ روانه بازار نماید.

به گزارش اینتیتر به نقل از شهر سخت افزار، با نگاهی به این رندر متوجه می‌شویم که شرکت آمریکایی قصد دارد برای ثبت تصاویر در این تبلت از سه دوربین استفاده نماید که از طراحی شبیه به ماژول دوربین گوشی‌های سری آیفون ۱۳ برخوردار خواهند بود. در این تصاویر که توسط سایت MyDrivers منتشر شده، iPad Pro 2022 حاشیه‌های نمایشگر بسیار نازک‌تری از قبل خواهد داشت و دوربین سلفی در یک ناچ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

با این حال چیزی از مشخصات دوربین‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ نمی‌دانیم، اما انتظار داریم که این تبلت نیز برای افزایش کارایی در حوزه واقعیت افزوده، از حسگر LiDAR برخوردار باشد.

به نظر می‌رسد که این ناچ برای آیپد پرو ۲۰۲۲ شباهت بسیاری به آیفون ۱۳ و مک‌بوک پرو جدید ایجاد کرده است. گزارش‌ها حاکی از این است که iPad Pro 2022 مانند گذشته با نسخه‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی به دست کاربران خواهد رسید و در ساخت پنل نمایشگر آن از فناوری LTPO با OLED دو لایه استفاده خواهد شد.

با این حال هنوز معلوم نیست که آیا کوپرتینویی‌ها قصد دارند که نسخه جدیدی از آیپد پرو را در سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستند یا خیر، اما مشخص شده که این شرکت می‌خواهد در ساخت بدنه نسل بعدی تبلت‌های پرچم‌دار خود از آلیاژ آلومینیوم استفاده نماید که باعث مقاومت بهتر و ماندگاری بالای آن می‌شود.

حال باید دید که بهترین تبلت جهان از چه بهبودهایی در بخش‌های سخت‌افزاری برخوردار شده و آیا اپل برای آن از تراشه‌ای مانند M1 Max استفاده خواهد کرد یا خیر.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.