رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گلکسی S21 FE با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت ۶۹۹ دلار معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های مختلف، بالاخره سامسونگ از گلکسی S21 FE رونمایی کرد. طراحی این گوشی هوشمند مشابه گلکسی S21 است و از نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ سامسونگ تصمیم گرفته سال ۲۰۲۲ را با معرفی یک گوشی بالارده شروع کند. اگرچه گلکسی S21 FE نسخه مقرون به‌صرفه گلکسی S21 به حساب می‌آید، اما از نظر مشخصات کمبود چندانی نسبت به برادرش ندارد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس درنظر گرفته که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول سامسونگ همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 به همراه لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش حالت‌های عکاسی مختلفی را درنظر گرفته که برای مثال در حالت شب، ۱۴ عکس می‌گیرد و آن‌ها را درون یک تصویر ترکیب می‌کند. همچنین می‌توان بطور همزمان با دوربین اصلی و سلفی فیلمبرداری کرد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌تواند به ترمیم چهره به وسیله هوش مصنوعی و Object Eraser برای حذف اشیاء مزاحم اشاره کرد.

گلکسی S21 FE نسبت به نسل قبلی‌اش باریک‌تر (۷.۹ در برابر ۸.۴ میلی‌متر) و سبک‌تر (۱۷۷ در برابر ۱۹۰ گرم) است و دوربین اصلی به خوبی با پنل پشتی ادغام شده. سامسونگ برای این محصولش از پوشش مات استفاده کرده تا اثر انگشت کاربران را دچار مشکل نکند.

در جدول زیر مشخصات فنی کامل جدیدترین گوشی سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

گلکسی S21 FE 5G
نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز
تراشه اسنپدراگون ۸۸۸
رم ۶/۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۲ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲
رابط کاربری One UI 4.0
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.همچنین این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت می‌کند. با توجه به سیاست سامسونگ، این گوشی هوشمند باید سه نسخه اصلی اندروید یعنی تا اندروید ۱۵ را دریافت کند.

اگرچه منابع به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برای این گوشی هوشمند اشاره می‌کنند، اما این احتمال هم وجود دارد که جدیدترین محصول سامسونگ در برخی بازارها با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش برسد، هرچند نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد.

فروش گلکسی S21 FE 5G از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) شروع می‌شود و نسخه پایه‌اش با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۹۹ دلار و چهار رنگ به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته‌اش با استقبال بالایی در بازار روبه‌رو شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.