رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تلاش تبلیغاتی آمازون برای موفقیت «قهرمان» در اسکار ۲۰۲۲

یکی از مهمترین جنبه‌های حضور فعال یک فیلم در رقابت اسکار، کمپین‌های تبلیغاتی است که در نشریات و رسانه‌های سینمایی در روزهای منتهی به اسکار منتشر می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینمادیلی، از آنجا که این نشریات به دست اعضای مختلف آکادمی می‌رسند، در روزهای منتهی به نامزدی اسکار، همواره تبلیغاتی مخصوص این آثار منتشر شده که اعضا را به رای دادن و نامزد کردن کاندید خاصی تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کمپانی آمازون و بخش سینمایی آن یعنی استودیوی آمازون هم حسابی ویژه روی فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی باز کرده. تقریبا نامزدی فیلم فرهادی را می‌توان قطعی دانست اما در تبلیغات آمازون به نظر می‌رسد که این استودیو تلاش کرده روی نامزد شدن فیلم فرهادی در چند رشته دیگر هم تمرکز کند.

در این تبلیغ نوشته شده:«برای در نظر گرفتن برای نامزدی در تمام رشته‌ها از جمله: بهترین فیلم، بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین بازیگر مرد برای امیر جدیدی. همچنین در روی این پوستر تبلیغاتی جمله‌ای نشریه ایندی وایر نقش بسته که در آن گفته شده «امیر جدیدی شگفت انگیز است.» این تبلیغ در رسانه‌های مختلفی از جمله میزگرد سینمایی روزنامه لس آنجلس تایمز پخش شده است.

با این حساب و با توجه به صحبت‌های اصغر فرهادی در میزگرد هالیوود ریپورتر و چندین نشریه سینمایی دیگر آمریکا، به نظر می‌رسد تیم تبلیغاتی فیلم «قهرمان» در استودیوی آمازون، امیر جدیدی را دارای شانس در نامزدی اسکار بازیگری می‌دانند و با تمرکز بر او در تبلیغاتشان سعی در ماندگار کردن نام او در ذهن اعضای آکادمی دارند.

امسال همچنین بعد از سال‌ها دوباره اسکار قصد دارد ده فیلم را نامزد اسکار بهترین فیلم کند پس منطقی است که بخشی از این مانور تبلیغاتی بر روی نامزدی «قهرمان» در بخش بخش بهترین فیلم متمرکز شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.