رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حجم معاملات صرافی‌های رمزارز در اوکراین سه برابر شد

به دنبال حمله نظامی روسیه به اوکراین، میزان تقاضای رمزارزها در اوکراین افزایش یافت. داده‌ها نشان می‌دهد حتی وقتی قیمت بیت کوین ۳۸ هزار دلار بود، این رمزارز در برخی صرافی‌های اوکراین با قیمت بیش از ۴۱۵۰۰ هم فروخته شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، داده‌‌ها نشان می‌دهد تنها در صرافی اوکراینی Kuna حجم معاملات از ۱.۵ میلیون دلار به ۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده و رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پس از روزهای نزولی در بازار ارزهای دیجیتال و کاهش حدود ۲۰ درصدی قیمت بیت کوین طی هفت روز گذشته، با موضع گیری رئیس جمهور آمریکا در مورد حمله روسیه به اوکراین قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرد و مجددا قیمت بالای ۳۹ هزار دلار را ثبت کرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس داده‌های وب سایت CoinDesk قیمت بیت کوین در کمترین مقدار خود ۳۴۸۷۵ دلار معامله شده است و در بالاترین رقم معامله شده طی یک روز گذشته توانسته با قیمت ۳۹۶۴۴ دلار معامله شود که حکایت از رشد بیش از ۷ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته دارد.

با وجودی که برخی از تحلیلگران بازار بر این باور بودند که درگیری نظامی بین روسیه و اوکراین می‌تواند وضعیت بازار رمزارزها را به ریزش‌های بیشتری مواجه کند، اما صحبت‌های جو بایدن ریاست جمهوری آمریکا توانست روال این تحلیل‌ها را تغییر دهد و بازار نزولی را که در روزهای قبل قرمز شده بود،‌ تغییر دهد. هر چند هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد وضعیت بازار خیلی زود است.

تغییر رویه بازار نزولی باعث شد که برخی از معامله‌گران سرمایه خود را از دست بدهند و لیکوئید شوند. در شرایطی که بازار روند نزولی را طی می‌کرد، برخی از تریدرهای فیوچرز که تصور می‌کردند روال نزولی کماکان ادامه دارد، دچار ضرر و زیان شدند.

باید دید در ادامه این روند به چه سمت و سویی حرکت می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.