قیمت بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر به زیر ۴۰ هزار دلار رسید. بزرگ‌ترین رمزارز بازار همچنان دارای نوسانات شدیدی است و در حال حاضر در حوالی ۳۸,۸۰۰ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال آخرین بار ۱۵ بهمن زیر ۴۰ هزار دلار معامله شده بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، قیمت بیت کوین در دو هفته اخیر به حدود ۴۵ هزار دلار رسید اما رفته رفته نزولی شد و اکنون دوباره سطح حمایت ۴۰ هزار دلار را از دست داده است. به دنبال ریزش این ارز دیجیتال، سایر رمزارزها از جمله اتریوم هم دچار ریزش شدند. اتریوم فعلا در حوالی ۲۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین در ماه نوامبر ۲۰۲۱ به قیمت تاریخی ۶۹ هزار دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون حدود ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که سطح حمایت بعدی در حوالی ۳۶ هزار دلار و بعد در حوالی ۳۳ هزار دلار باشد.

«نیکولاس مرتن» از کانال یوتیوب DataDash می‌گوید احتمال ریزش بیشتر این رمزارز وجود دارد. اما او اعتقاد ندارد که روند بیت کوین نزولی شده باشد. مرتن می‌گوید هنوز می‌توان امیدوار بود که این ارز دیجیتالی به لحاظ قیمت رشد کند. البته بدیهی است که معامله‌گران باید با دانش کافی و تحلیل‌های شخصی خود به معامله بپردازند و نباید به هیچ عنوان متکی بر نظرات یا پیشنهادهای سایرین سرمایه‌گذاری کنند.

قبلا پیش‌بینی شده بود که اگر بیت‌کوین کف حمایتی ۳۰ هزار دلار را بشکند، حمایت بعدی در حوالی ۲۸ هزار دلار خواهد بود. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم روند نزولی ادامه پیدا خواهد کرد یا نه و اگر ادامه داشته باشد با چه شتابی این مسیر را طی می‌کند.

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر به ۷۳۷ میلیارد دلار رسیده است. اتریوم با ۳۱۵ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.