رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازیگران مشهور هالیوودی که به خاطر ظاهرشان برای یک نقش رد شدند

زندگی پرزرق و برق برخی بازیگران این ذهنیت را برای ما به وجود آورده که حتماً همیشه همه چیز برای آن ها راحت و بی دردسر بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، اما آن ها گهگاه چیزهایی تعریف کرده اند که نشان می دهد آن ها هم لحظات تلخی، به ویژه در ابتدای فعالیت حرفه ای خود داشته اند. البته آن ها از همه ی این لحظات دشوار سربلند بیرون آمده اند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه از ماجرای دردسرساز شدن ظاهر بازیگران هالیوودی برای بازی در فیلم ها خواهیم گفت. بعضی از آن ها به همین خاطر فرصت بازی در یک فیلم را از دست دادند، اما بعضی هم شانس با آن ها یار بود و دست آخر موفق به گرفتن نقش شدند.

کیرا نایتلی

در درخشان بودن نقش آفرینی کیرا نایتلی در فیلم «غرور و تعصب» (Pride and Prejudice) شکی نیست اما کارگردان این فیلم در ابتدا مطمئن نبود سپردن آن نقش به نایتلی تصمیم درستی باشد. کیرا نایتلی در مصاحبه ای گفت که کارگردان این فیلم، جو رایت برای انتخاب او مردد بود چون اعتقاد داشت نایتلی بیش از حد زیبا است. نایتلی همچنین گفت: «اما وقتی باهم ملاقات کردیم گفت: “وای نه خوب هستی.”»

اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد موفق شد به همراه ۲ بازیگر به مرحله ی نهایی انتخاب بازیگر نقش شاهزاده کاسپین در فیلم «ماجراهای نارنیا: شاهزاده کاسپین» (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian) راه یابد. اما این موفقیت دیری نپایید، چرا که به او گفتند چون به اندازه ی کافی خوش چهره نیست نمی تواند در این نقش بازی کند.

هیو گرانت

هیو گرانت مشکل دیگری پیدا کرده بود. چیزی نمانده بود از بازی در فیلم «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» (Four Weddings and a Funeral) بازماند چون نویسنده ی فیلم، ریچارد کورتیس معتقد بود گرانت برای بازی در نقش چارلز بیش از حد خوش چهره است و به همین دلیل دلش نمی خواست او نقش اول این فیلم را بازی کند. خوشبختانه اما گرانت به لطف توانایی بازیگری اش دست آخر برای این فیلم پذیرفته شد.

هنری کویل

حالا شاید برایتان قابل درک نباشد که زمانی کسی معتقد بود هنری کویل اندام متناسبی برای بازی در یک نقش ندارد، اما وقتی کویل بازیگری را شروع کرد، اینگونه نبود. او وقتی ۲۱ سال داشت، برای یکی از فیلم های «جیمز باند» تست بازیگری داد، اما کارگردان کار نه تنها کویل را رد کرد، بلکه به او گفت بار دیگر اگر خواست در نقش هایی مثل جیمز باند بازی کند، باید تمرکز خود را روی تناسب اندامش بگذارد.

مریل استریپ

مریل استریپ وقتی برای شرکت در تست بازیگری فیلم «کینگ کونگ» (King Kong) حاضر شد، با تجربه ی ناخوشایندی مواجه شد. استریپ در مصاحبه ای فاش کرد که تهیه کننده ی فیلم با دیدن او به زبان ایتالیایی به پسرش گفت: «عجب زن بیریختی!» اما چیزی که او انتظارش را نداشت این بود که استریپ حرف او را شنید و به طور کامل متوجه شد. استریپ در پاسخ به او گفت: «ببخشید که برای بازی در “کینگ کونگ” به اندازه ی کافی قشنگ نیستم!»

اِما واتسون، دنیل رادکلیف و روپرت گرینت

خالق داستان های «هری پاتر»، جی. کی. رولینگ یک بار اعتراف کرد این سه بازیگر انتخاب مناسبی برای جان بخشی به شخصیت های هرماینی، هری و رون نبودند. به گفته ی رولینگ آن ها زیاد از حد «بامزه» بودند، در حالی که تصور او از شخصیت های کتابش، افرادی نرد و غیر جذاب بود.

جیمی درنان

جیمی درنان، در فیلم «سقوط» (The Fall) همه ی توجه ها را به خود معطوف کرد، چون آنطور که همبازی اش، جیلین اندرسون یک بار گفته: «از ابتدا قرار بر این نبود که بازیگر جذابی برای این نقش انتخاب شود. اما مشخص بود که جیمی انتخاب مناسبی برای این نقش است.»

جنیفر لارنس

فیلم «زمستان استخوان سوز» (Winter’s Bone) جنیفر لارنس را به شهرت رساند، اما او در ابتدا برای این نقش رد شد چون «بیش از حد زیبا بود». به همین دلیل، لارنس تصمیم گرفت شانس دوباره ای به خود دهد و دوباره در تست بازیگری این فیلم شرکت کرد، این بار اما حمام نرفته و با موهای شانه نکرده. همین کار به او کمک تا بیشتر، برای توانایی اش به چشم بیاید تا برای ظاهرش.

اسکارلت جوهانسون

یکی از فیلم هایی که اسکارلت جوهانسون قصد بازی در آن ها را داشت «دختری با خالکوبی اژدها» (The Girl with the Dragon Tattoo) بود. دیوید فینچر، کارگردان این فیلم اذعان داشته که اسکارلت جوهانسون تست بازیگری بسیار خوبی داشت اما در عین حال، جذابیت جنسی زیاد جوهانسون چیزی نبود که او برای فیلم خود نیاز داشته باشد.

جان هم

متیو واینر، خالق سریال «مد من» (Mad Men) گفته به خاطر خوش چهره بودن جان هم، در انتخاب او برای این پروژه مردد بود، چون به گفته ی خودش «در سال ۲۰۰۶ هیچ کدام از بازیگران مرد نقش اصلی خوش چهره نبودند و آن زمان هنوز رایج نبود که بازیگر خوش چهره ای نقش اصلی مرد را بازی کند.»

وینونا رایدر

فعالیت حرفه ای وینونا رایدر در سال های ابتدایی خود با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. او در مصاحبه ای فاش کرد که برای بازی در یک فیلم مشغول تست دادن بود که مسئول انتخاب بازیگر فیلم یکباره به او گفت: «ببین بچه تو اصلاً نباید بازیگر شوی. آنقدری که باید قشنگ نیستی. باید برگردی به همانجایی که از آن آمدی و مدرسه ات را بروی.»

رایدر گرچه در آن زمان ۱۵ یا ۱۶ سال بیشتر نداشت، اما برخورد پخته ای با حرف های آن مسئول انتخاب بازیگر داشت و آنقدر برای رسیدن به آرزویش تلاش کرد تا به بازیگر شناخته شده ای بدل شد که امروز است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.