هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد

کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۷ ساله و پرتغالی درخشش در لباس یونایتد را بهترین اتفاق برای خود توصیف کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، شیاطین سرخ دیشب در جدالی حساس و تعیین کننده در خانه خود پذیرای تاتنهام بود و علیرغم اشتباهات قابل توجه خط دفاعی، با تکیه بر درخشش و هت تریک به یادماندنی کریستیانو رونالدو با نتیجه ۲-۳ مقابل رقیب لندنی خود به برتری دست یافت. این در حالیست که انتقادات از شماره هفت یونایتد در هفته های اخیر شدت گرفته بود و حتی برخی او را مشکل اصلی این تیم و عامل نتیجه گرفتن شیاطین سرخ می دانستند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو با این هت تریک عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال را از آن خود کرده و هم در رده ملی و هم باشگاهی بی رقیب شد. بعد از سپری کردن دورانی دشوار و حتی شایعات جدایی در پایان فصل، حالا کریستیانو رونالدو دوباره در اوج قرار داشته و آماده درخشش در بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید است.

کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام در صفحه خود نوشت: “از ثبت اولین هت تریک خود پس از بازگشت به اولدترافورد بسیار خوشحال هستم. هیچ چیزی شیرین تر از احساس بازگشت به زمین و کمک به تیم با گلزنی و تلاش کردن نیست. ما یک بار دیگر ثابت کردیم که می توانیم هر تیمی را در هر روزی شکست دهیم، به شرط اینکه سخت تلاش کرده و در کنار هم باشیم. هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد. مهم نیست چه چیزی در پیش است، به پیش برویم، شیاطین.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.