رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کودکان در شبکه های اجتماعی + اینفوگرافیک

درصد مشارکت کودکان در شبکه های اجتماعی در سنین مختلف را در اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، بر اساس نظرسنجی سال ۲۰۲۱ از والدین توسط شرکت تنظیم کننده ارتباطات بریتانیا آفکام، یک چهارم از کودکان ۳ ساله در بریتانیا پروفایلی در رسانه های اجتماعی دارند.

بیشتر بخوانید:

علی‌ رغم اینکه حداقل سن استفاده از شبکه های اجتماعی تا ۱۳ سال توصیه شده است، ۸۰ درصد از ۱۲ ساله‌ ها دارای پروفایل هایی در شبکه های اجتماعی هستند و همانطور که اینفوگرافیک ما نشان می‌دهد، کودکانی که در نظر سنجی شرکت کرده اند در هیچ یک از گروه های سنی، زیر یک چهارم قرار نگرفته اند.

آفکام می‌گوید: « ۳۴ درصد کودکان ۸ تا ۱۱ ساله بیشتر در تیک تاک و ۲۷ درصد آنها در یوتیوب پروفایل دارند. به ویژه محبوبیت تیک تاک در میان جوانترین گروه های سنی رو به افزایش است. ۱۶ درصد از کودکان ۳-۴ ساله و ۲۹ درصد از ۵-۷ ساله ها از پلت فرم تیک تاک استفاده می کنند. به طور کلی، در میان تمام کودکان ۳تا ۱۷ ساله، یوتیوب محبوب ترین سرویس است و ۸۹ درصد از آن استفاده می کنند. تیک تاک نیز ۵۰ درصد از کودکان ۳ تا ۱۷ ساله بریتانیا را در سال ۲۰۲۱ جذب کرده است.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که تنها یک سوم والدین از حداقل سن لازم برای استفاده از رسانه های اجتماعی آگاه هستند. علاوه بر این، در میان کودکانی که پروفایلی زیر حداقل سن داشتند، اقلیت قابل توجهی ادعا کردند که پروفایل رسانه های اجتماعیشان را خود ایجاد کرده اند. در ادامه درصد مشارکت کودکان در شبکه های اجتماعی در سنین مختلف را در اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد.

مترجم: سحر زمانی

کودکان در شبکه های اجتماعی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.