رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- دوشنبه ۲۹ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز ارتش گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم .

بیشتر بخوانید:

رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت:شعار ارتش فدای ملت، بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

قالیباف با اشاره به حضور ارتش در تمام میادین مورد نیاز کشور گفت:ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .

وی اضافه کرد:درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی ،ستاری ،نامجو کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی یاسینی، فکوری آبشناسان و سایر شهدای رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

رییس مجلس افزود:از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو و درجات و برای خانواده های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را از مسئلت دارم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.