رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

وکیل امبر هرد: رأی دادگاه تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت

وکیل امبر هرد درباره نتیجه دادگاه اعاده حیثیت جانی دپ علیه موکلش گفت: موجی که در جریان دادگاه در شبکه‌های اجتماعی علیه امبر هرد به راه افتاد، احتمالا بر تصمیم هیات منصفه تاثیر گذاشته است بنابراین قطعا درخواست تجدیدنظر می‌کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه (۱۱ خرداد) هیات منصفه دادگاهی در ویرجینیا با صدور رأی به نفع جانی دپ به یک محاکمه جنجالی پایان داد. براساس این رأی، هرد به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۳۵۰ هزار دلار غرامت جزایی محکوم شد و جانی دپ نیز موظف شد ۲ میلیون دلار به عنوان غرامت پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

الین بردهافت، وکیل امبرهرد در دادگاه، پس از صدور این رأی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و گفت: موکلش قطعا درخواست تجدید نظر خواهد کرد چون دلایل متقنی برای این کار دارد.

بردهافت درباره هرد گفت: هرد در این دادگاه بد جلوه داده شد. چیزهایی در این دادگاه مطرح شدند که مجاز نبودند و این اعضای هیئت منصفه را گیج کرد. ما هم اجازه نداشتیم به آنها درباره دادگاه انگلیس چیزی بگوییم.

وکیل هرد به دادگاهی اشاره می‌کند که در انگلستان برگزار شد و جانی دپ در آن باخت. این دادگاه برای رسیدگی به شکایت ستاره فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب از روزنامه سان برگزار شده بود که در مطلبی از این بازیگر به عنوان کسی که همسرش را کتک می‌زند، یاد کرده بود.

بردهافت با تاکید بر این‌که رأی هیئت منصفه تحت تاثیر جو موجود در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت گفت: اعضای هیئت منصفه قرار نبود شبکه‌های اجتماعی را چک کنند اما چطور می‌شود از این جو با خبر نشد؟ آنها هر شب به خانه می‌رفتند و با خانواده خودارتباط برقرار می‌کردند؛ خانواده‌ای که اعضایش قطعا در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. در این میان همچنین دادگاه به دلیل کنفرانس قضایی به مدت ۱۰ روز برگزار نشد. ممکن نیست از شبکه‌های اجتماعی تاثیر نگرفته باشند. جو حاکم بر این شبکه‌ها وحشتناک، غیرمنصفانه و یک طرفه بود.

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کار آنها به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخوردهای فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.

در این میان، جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. وی در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرد و موفق شد دادگاه را به نفع خود به پایان برساند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.