معرفی سریال های پرطرفدار و مهیج

اگر حوصله تان سر رفته و دنبال یک سریال مهیج هستید، پیشنهاد میکنیم مطلب معرفی سریال های پرطرفدار و مهیج را از دست ندهید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ تماشای یک سریال جذاب انتخابی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته است. خصوصا که این روزها جهان درگیر پاندمی کرونا است و تفریحاتم انسان ها محدود به تماشای سریال و مطالعه کتاب شده است. پس چه بهتر که در این دوران سریال هایی را مشاهده کنیم که ارزش دیدن و حرفی برای گفتن داشته باشند. در این مطلب به معرفی سریال های پرطرفدار و مهیج پرداختیم که تماشای آنها خالی از لطف نیست و می توانند برای چند روزی سرگرمتان کنند.

بیشتر بخوانید:

سریال های معرفی شده در این گزارش از جمله سریال های برتر خارجی به شمار می روند. تفاوت عمده آنها با دیگر مجموعه ها این است که از شخصیت پردازی و خط داستانی عمیقی برخوردار هستند. قسمت اول این سریالها جوری ذهن شما را درگیر خودشان می کند که تا زمانی که آنها را به پایان نرسانید آرام و قرار نمی گیرید و پس از اینکه تماشای آنها را به اتمام رساندید ، نوعی حس دلتنگی نسبت به آنها پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال تجربه این حس هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با پنج سریال پرطرفدار و مهیجی که به شما معرفی میکنیم، آشنا شوید.

معرفی سریال

بازی تاج و تخت (Game of thrones)

بازی تاج و تخت از آن دست سریالهای تاریخی و تخیلی است که مخاطبان را با ارائه صحنه های غافلگیر کننده در هشت فصل خود میخکوب می کند. این سریال داستان هفت اقلیمی را روایت می کند که برای رسیدن به قدرت و تاج وتخت پادشاهی نقشه می کشند و بازی راه می اندازند و می جنگند. آخرین فصل این سریال دو سال پیش منتشر شد. اگر طرفدار این ژانر هستید، تماشای این سریال را از دست ندهید.

معرفی سریال های پرطرفدار و مهیج

سرگذشت ندیمه (Handmaid’s tale)

سرگذشت ندیمه داستان ترسناکی را روایت می کند. ترسی از جنس تحجر و عقب رانده شدن سیستم حکومتی آمریکا. این سریال آمریکایی را به تصویر میکشد که هیچ شباهتی به آمریکای کنونی ندارد و حتی نام آن نیز به گیلیاد تغییر کرده است. حکومت این کشور به دست مذهبیون تندرو ای افتاده که اعتقاد دارند شیوه حکومت قبلی و سبک زندگی آمریکایی موجب نابودی بشر می شود. از این رو قیام می کنند و حکومت آمریکا را در دست می گیرند و طبق اصول سخت و ترسناکی کشور را اداره می کنند. این سریال اقتباسی است از رمان پادآرمان شهری نوشته مارگارت اتوود که در سال ۱۹۸۵ منتشر شده. تا کنون چهار فصل از این سریال مهیج منتشر شده و ساخت فصل پنجم آن نیز تمدید شده است.

سریال

سرقت پول (Money heist)

یک سرقت بسیار هیجان انگیز و البته در نوع خود هنرمندانه را در سریال اسپانیایی سرقت پول مشاهده می کنید. این سریال داستان یک دزدی حرفه ای توسط یک گروه خبره با رهبری باهوش ترین فرد گروه یعنی پروفسور را در دل اسپانیا و خانه چاپ پول این کشور روایت می کند. این سریال به قدری هیجان دارد که هر لحظه ممکن است قلبتان از تپش بیفتد. شخصیت پردازی سریال سرقت پول به قدری خوب است که تا مدتها با کاراکترهای سریال همزاد پنداری خواهید کرد. این سریال در ۵ فصل ساخته شده است و نیمه دوم فصل پنجم در آذر ماه منتشر می شود. اگر تا به الان این سریال را تماشا نکرده اید، اکنون فرصت بسیار خوبی است.

معرفی سریال های پرطرفدار و مهیج

اشیای تیز (Sharp objects)

اشیای تیز یک مینی سریال هشت قسمتی غافلگیر کننده و غیرقابل حدس است. این سریال شما را به دل یکی از ایالت های آمریکا می برد و قتل های سریالی که در آنجا اتفاق افتاده را از دید یک خبرنگار برایتان روایت می کند. اشیای تیز براساس رمان گیلین فلین ساخته شده است. این سریال در سال ۲۰۱۶ از شبکه HBO پخش شد.

سریال

تاریکی (Dark)

تاریکی یک سریال آلمانی است که با زمان بازی می کند و تماشاگران را در یک تله ذهنی می اندازد. یکی از خوبی های این سریال این است که در سه فصل داستانش را روایت می کند و حوصله مخاطب را سر نمی برد. تاریکی از این رو جذاب است که پدیده سفر در زمان را نشان میدهد و اینکه تصمیمات ما انسان ها چه تاثیراتی بر کل زندگی افراد دیگر می گذارد. فصل آخر این سریال سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

در این مطلب ۵ سریال پرطرفدار و مهیج سالهای اخیر را برای شما مخاطبان عزیز معرفی کردیم. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.