رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نحوه کار واکنش ها به پیام در واتس اپ چگونه است؟

مدتی می ‌شود که واتس اپ شروع به اضافه کردن قابلیتی در این پیام رسان کرده است که توسط آن کاربران می‌توانند بر روی پیام‌های دریافتی، واکنش یا ریکشن ثبت کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار، قابلیتی که پیش تر در اینستاگرام یا فیسبوک از آن استفاده کرده‌ایم و مطمئنا بسیاری از کاربران منتظر اضافه شدن آن به Whatsapp بودند. این قابلیت هنوز در مرحله بتا قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت اما به هر حال دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. شاید برای شما سوال باشد که واکنش ها به پیام در واتس اپ چگونه انجام می‌شود. برای دریافت پاسخ این سوال به ادامه این مطلب توجه کنید.

جزئیاتی تازه در مورد واکنش ها به پیام در واتس اپ

به لطف WABetaInfo، اکنون اطلاعات بیشتری راجع به قابلیت ریکشن به پیام‌ها در واتس اپ در اختیار داریم و حالا می‌دانیم که این قابلیت چگونه در این پیام رسان کار می‌کند. طبق گفته منبع خبر، این ویژگی در هر دو بخش چت‌های خصوصی و چت‌های گروهی فعال می باشد، پس بدین معناست که ریکشن‌ها به صورت ناشناس نخواهند بود. نکته جالب توجه در مورد این گزارش این است که کاربران صرفا یک بار می‌توانند به هر پیام واکنش نشان دهند و همچنین فقط ۶ ایموجی برای این کار در دسترس قرار خواهد گرفت. خبری هم از ریکشن‌های سفارشی نیست که شاید این موضوع برای کاربران ناامید کننده باشد. هر چند این اطلاعات هنوز رسمی نیستند و شاید در عرضه نهایی وضعیت متفاوت باشد.

همان طور که در اسکرین شات فوق مشاهده می‌کنید، کاربران واتس اپ می توانند تمامی ریکشن‌ها بر روی پیام‌ها را مشاهده کنند یا آنها را بر اساس یک ایموجی مشخص فیلتر کنند. قابلیتی که در حال حاضر بر روی فیسبوک نیز وجود دارد. در حالی که این قابلیت برای نسخه‌های اندروید و iOS واتس اپ در حال توسعه می‌باشد، زمانی از سوی WABetaInfo برای انتشار عمومی آن ذکر نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.