رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قابلیت واکنش به پیام های واتساپ در اندروید مشاهده شد

واکنش های پیام واتساپ هنوز برای iOS، اندروید و دسکتاپ در دست توسعه است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد واتساپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‎دهد با استفاده از ایموجی به پیام‌های موجود در واتساپ واکنش نشان دهند و این اپلیکیشن اخیراً روی توانایی مشاهده اطلاعات واکنش پیام‌ها کار می‌کند. اکنون، گفته می‌شود که سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا در حال کار بر روی یک انیمیشن جدید برای زمانی است که کاربر به یک پیام واکنش نشان می‌دهد. واکنش‌ به پیام‌ها ابتدا در نسخه بتا برای اندروید، iOS، واتساپ وب و برنامه‌های رسمی دسکتاپ آزمایش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گزارش جدیدی توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo نشان می‌دهد که انیمیشن‌های جدیدی در واتساپ برای اندروید در هنگام واکنش به پیام‌ها در حال توسعه هستند. این ویژگی در حال توسعه است و در حال حاضر برای کاربران در دسترس نیست، اما ین قابلیت جدید در برخی تصاویر مشاهده شده است. انیمیشن به اشتراک گذاشته شده از برنامه اندروید و برنامه دسکتاپ واتساپ، هر دو شکلک یکسانی را نشان می‌دهند.

شکلک‌های شست رو به بالا، قلب قرمز، چهره‌ای با اشک از شوق، چهره شوکه شده، صورت گریان، و شکلک‌های دست روی هم در حال حاضر مشخص نیست که آیا واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد پس از تکمیل توسعه به پیام‌ها با ایموجی‌های دیگر واکنش نشان دهند یا خیر. واکنش‌های پیام‌های واتساپ برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۱ مشاهده شد و این شرکت ماه‌هاست که این ویژگی را توسعه می‌دهد، در حالی که جزئیاتی اجمالی از این ویژگی به صورت آنلاین مشاهده می‌شود و به کاربران ایده‌ای درباره آنچه انتظار دارند می‌دهد.

واکنش به پیام‌ها با ایموجی یک ویژگی جدید نیست این ویژگی در حال حاضر در چندین پلتفرم پیام‌رسان از جمله فیس‌بوک مسنجر، اینستاگرام، سیگنال و تلگرام در دسترس است. واتساپ هنوز رسماً قابلیت واکنش‌ به پیام‌ها را اعلام نکرده است و این ویژگی می‌تواند تغییرات و بهبود‌های بیشتری را قبل از انتشار برای کاربران ایجاد کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.