توییتر ویژگی جلوگیری از منشن شدن در گفتگوها را آزمایش می‌کند

توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که امکان جلوگیری از منشن شدن کاربران در گفتگوها را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این قابلیت هم اکنون در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه وب قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ در بیانیه این شبکه اجتماعی آمده است:

بیشتر بخوانید:

«ما در حال آزمایش Unmentioning هستیم – راهی برای حفظ آرامش شما و حذف خود از مکالمات – که اکنون برای برخی از شما در نسخه وب ارائه شده است.»

در ادامه این توییت، یک فایل گیف (Gif) کوتاه برای نمایش نحوه عملکرد این ویژگی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر متحرک بالا مشاهده می‌کنید، گزینه جدیدی تحت عنوان «ترک این گفتگو» (leave this conversation) در منو سه نقطه‌ای توییت‌ها ظاهر می‌شود. با انتخاب این گزینه، صفحه دیگری برای کاربران نشان داده می‌شود که در آن جزئیات این ویژگی توضیح داده شده است. طبق توضیحات این صفحه، پس از انتخاب گزینه ترک گفتگو، نام کاربری شما دیگر علامت‌گذاری نمی‌شود، منشن‌های بعدی آن گفتگو متوقف می‌شود و شاید مهم‌تر از همه، نوتیفیکیشن‌های آن برای شما نمایش داده نخواهند شد.

«جین مانچون وونگ» محقق و مهندس معکوس شناخته شده توییتر در ماه فوریه به این قابلیت اشاره کرده بود که و تصویری از آن را به اشتراک گذاشته بود. حالا به نظر می‌رسد افشاگری او درست بوده و توییتر به طور رسمی اعلام کرد که در حال کار روی این قابلیت است.

اضافه شدن این قابلیت به توییتر می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید و قابل توجه باشد، زیرا در بسیاری از موارد، کاربران به صورت ناخواسته در مکالمه‌ای منشن می‌شوند یا حتی در برخی موارد دیگر گفتگوها به سمتی پیش می‌رود که دیگر علاقه‌ای به آن ندارند. بنابراین با انتخاب این گزینه جدید، می‌توانند خود را از آن‌ها خارج کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.