فوری؛ ایران امشب ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ به اسرائیل حمله می کند؟ | سید حسن نصرالله: ایران و حزب الله پاسخ‌شان قطعی است

کد خبر : ۳۵۶۷۶۱
فوری؛ ایران امشب ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ به اسرائیل حمله می کند؟ | سید حسن نصرالله: ایران و حزب الله پاسخ‌شان قطعی است

در این مطلب بخوانید: ایران امشب ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ به اسرائیل حمله می کند؟ | سید حسن نصرالله: ایران و حزب الله پاسخ‌شان قطعی است

به گزارش اینتیتر، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود اعلام کرد:

راز قدرت ما در تداوم است، زیرا از بین‌بردن فرماندهان ما، به عزم و اراده ما برای تداوم راه آسیب نمی‌زند. شهید سید فؤاد شکر از نسل مؤسسان مقاومت بود، اما افزون بر آن از فرماندهان مؤسسان مقاومت بود.

سید محسن به عنوان یک رزمنده راه خود را آغاز کرد، اما خیلی زود استعداد فرماندهی وی پدیدار شد. او همواره در نبردهای اساسی مقاومت حضور داشت. 

سید محسن با عملیات‌های ویژه و به ویژه شهادت‌طلبانه در ارتباط بود.  او از عوامل پیروزی سال ۲۰۰۰ بود. همچنین فرماندهی اتاق عملیات مرکزی جنگ ۳۳ روزه بر عهده سید محسن بود و وی در کل این ۳۳ روز این مسئولیت را ترک نکرد.

سید فؤاد شکر از مغزهای استراتژیک مقاومت بود و توانایی بالایی در طرح‌ریزی داشت. سید محسن از روز نخست عملیات طوفان الاقصی شبانه روز در اتاق عملیات بود.

اسرائیل به دنبال پروژه از نهر تا بحر است

اسرائیل حکومت فلسطین را قبول نخواهد کرد و اجازه تاسیس آن را نخواهد داد

حتی اگر جامعه جهانی دولت فلسطین را به رسمیت بشناسد، اسرائیل به رسمیت نخواهد شناخت

دشمن به دنبال مهاجرت اجباری فلسطینیان در کرانه باختری هست.

رژیم صهیونیستی دیگر مانند گذشته قدرت ندارد

در جریان عملیات وعده صادق ایران، آمریکا، فرانسه و انگلیس و برخی از کشورهای عربی به آن کمک کردند. بایدن هم به آنان گفت که اگر ما نبودیم، اسرائیل محو می‌شد. الان هم  از ترس پاسخ ایران و حزب الله، دست به دامن آمریکا و سایر کشورها شده است. علت هم این است که قدرت اسرائیل کاهش یافته است. 

امروز منطقه با خطرات واقعی روبروست. لذا اگر این کابینه اسرائیل در غزه و کرانه باختری پیروز شود، دیگر چیزی به نام فلسطین و مسجدالاقصی وجود نخواهد داشت. 

مسجدالاقصی امروز در خطر شدید قرار دارد. صهیونیست‌ها با خودشان می‌گویند که همه مردم غزه را کشتیم و از بین بردیم، ولی کشورهای عربی و جامعه بین‌الملل در قبال ما سکوت کردند. لذا اگر خدای نکرده مقاومت در غزه شکست بخورد، مقدسات اسلامی و مسیحی از بین خواهد رفت.

اسرائیل در صورت پیروزی، فلسطینی‌ها را به اردن منتقل خواهد کرد. اگر اسرائیل پیروز شود، کاری خواهد کرد که سوریه هم به مزدوری برای این رژیم تبدیل شود. برای مصر و سایر کشورهای منطقه هم خطر زیادی خواهد داشت. لذا همه باید در برابر آن ایستادگی کنند و تسلیم نشوند.

جنگ در نوار غزه، جبهه اصلی جنگ است

شهادت شهید اسماعیل هنیه برای حماس، ملت فلسطین و محور مقاومت، خسارت سنگینی است، ولی این شهادت باعث تضعیف آنان نخواهد شد، بلکه مقاومت روز به روز تقویت خواهد شد.

جنگ در نوار غزه، جبهه اصلی جنگ است. در روزهای گذشته، حوادثی رخ داد که به فهم حقیقت اهداف کابینه جنایتکار و متوحش نتانیاهو کمک می‌کند. به عنوان نمونه، وزیر دارایی اسرائیل روز گذشته گفت که مشکل آنان، قتل دو میلیون نفر در غزه نیست، بلکه مشکل، ۱۲۰ اسیر اسرائیلی در بند نیروهای مقاومت است.

مخالفت پارلمان رژیم صهیونیستی با تشکیل کشور فلسطین در حالی است که حتی حد و مرز این کشور مشخص نیست. مشخص نیست که آیا ارتش دارد یا خیر. لذا از نظر صهیونیست‌ها، صرف تشکیل کشور فلسطین، ممنوع است. این مسئله، سیلی محکمی بر کشورهای عربی است که مدعی صلح در فلسطین بودند.

آمریکا و اسرائیل اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهند

اسرائیل حتی با تشکیل کشور فلسطین در غزه هم مخالف است؛ زیرا تشکیل این کشور را یک تهدید موجودیتی برای خود می‌داند. به همین دلیل صهیونیست‌ها، در صورتی که نتوانند غزه را اشغال کنند، قطعا به دنبال تسلط امنیتی بر آن خواهند بود.

اسرائیل به هیچ عنوان نمی‌خواهد کشور فلسطین در هیچ بخشی از خاک آن تشکیل شود. اشغال جولان در سوریه و مزارع شبعا در لبنان هم در راستای طرح اسرائیل است.

آمریکا در جنگ غزه، نفاق عجیبی از خودش نشان داد. آمریکایی‌ها حتی در جریان توافق اسلو به عنوان ضامن فعالیت می‌کردند و در آن زمان هم رفتار منافقانه‌ای داشتند. 

از ۳۱ سال پیش، هیچ پیشرفت سیاسی در خصوص تشکیل کشور فلسطین رخ نداده است. آنان بارها بر راهکار دو دولتی تأکید کرده‌اند، ولی تشکیل کشور فلسطین، دروغی بیش نیست.

ایران و حزب الله پاسخ‌شان قطعی است

حزب الله هم خود را ملزم می‌داند که پاسخ ترور شهید هنیه را بدهد. پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل قطعی است. پاسخ ما با تأنی و درنگ خواهد بود، انتظار یک هفته‌ای اسرائیل، بخشی از پاسخ و مجازات است.

کابینه، ارتش، شهرک‌نشینان اسرائیل همگی منتظر حمله ما هستند. آنان می‌گویند ما را راحت کنید. ما با ایرانی‌ها شوخی می‌کنیم که ایران با پنبه سر می‌برد، اما می‌گویم که همه ما در محور مقاومت با پنبه سر خواهیم برید.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد