ماجرای زن و شوهر عاشق که فاصله سنی آنها 42 ساله ؛ کاربران آنها را به باد انتقاد می گیرند +عکس

کد خبر : ۳۵۷۱۲۹
ماجرای زن و شوهر عاشق که فاصله سنی آنها 42 ساله ؛ کاربران آنها را به باد انتقاد می گیرند +عکس

زدواج دختر 18 سال با مرد 60 ساله باعث واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از بدینسان، ازدواج دختر 18 سال با مرد 60 ساله باعث واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی شده است. ما قبلا هم داستان های ازدواج با اختلاف سن بالا را به اشتراک گذاشته بودیم اما این یکی کمی با دیگر داستان ها فرق می کند. در این پست، ما درباره دختر جوان 18 ساله صحبت می کنیم که با مردی همسن پدربزرگ خودش ازدواج کرده است. این دختر ادعا دارد که همسرش همان سوار با اسب سفید است.

کیشا لوئیز می گوید: من 18 سال دارم و همسرم 60 ساله است، با وجود تفاوت های سنی، قلب های ما به یک زبان صحبت می کنند. در عصر رسانه های اجتماعی، روابط اغلب به خوراک عمومی برای اظهار نظر و انتقاد تبدیل می شود. کیشا لوئیز، یک اینفلوئنسر 18 ساله اهل اسکاتلند، زمانی که با دیمیتریوس فوتیس، مردی که 42 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد، در کانون بحث و جدل قرار گرفت.

با وجود خوشحالی آشکار و علایق مشترک این زوج، اما ترول ها در اینترنت به سرعت در مورد رابطه غیر متعارف آنها قضاوت کردند. ترول ها کاربرانی هستند که با کامنت های منفی و تحریک دیگران، اقدام به اذیت و آزار در فضای مجازی می کنند. اما این زوج تا حال حاضر به خوبی توانسته اند که توجه ترول ها را جذب کرده و در مقابل آنها بایستند.

کیشا مسئولیت این ازدواج عجیب را بر عهده گرفته و با ترول ها مقابله می کند. او پست هایی در مورد پیوندشان به اشتراک گذاشت و ثابت کرد که عشق واقعاً سن نمی شناسد. باید بگوییم که کیشا و دیمیتریوس با یافتن عشق و همراهی با وجود اختلاف سنی قابل توجه، کلیشه های اجتماعی را به چالش می کشند.

لاقه متقابل آنها به تناسب اندام و تغذیه نقش مهمی در ایجاد ارتباط آنها داشت. این زوج با اشتراک‌گذاری منظم ویدیوهای تمرینی با هم در تیک تاک و اینستاگرام، شور و اشتیاق مشترک خود را به نمایش می‌گذارند و در عین حال دیگران را به تناسب اندام و سلامتی تشویق می‌کنند. باید بگوییم که آنها در باشگاه بدنسازی با هم آشنا شده اند.

متأسفانه، رابطه این زوج مورد قضاوت شدید کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که از تفاوت سنی آنها انتقاد می کنند. ترول ها به بخش نظرات ویدیوهای کیشا رفتند و برخی به سخنان تحقیرآمیز و تحریک آمیز متوسل شدند. در حالی که این نظرات می توانست به راحتی نادیده گرفته شود، کیشا تصمیم گرفت تا به این ترول ها توجه کند.

بنابراین کیشا هم در جواب آنها جزئیات بیشتری در مورد رابطه شان به اشتراک گذاشت. او حالا حتی ویدیوهایی از زندگی روزمره شان را بارگذاری می کند. علی‌رغم تلاش‌های ترول‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن پیوندشان، کیشا و دیمیتریوس از طرف جامعه رسانه‌های اجتماعی خود نیز حمایت قاطعانه‌ای پیدا کردند.

بسیاری از فالوورهای کیشا، داستان های خود را از روابط با فاصله سنی قابل توجه به اشتراک گذاشتند. آنها با حمایت از این زن و شوهر، نشان دادند که عشق هرگز نباید محدود به هنجارهای اجتماعی باشد. فالوورهای کیشا رابطه آنها را ستایش کردند و تأکید کردند که شادی هرگز نباید با اختلاف سنی محدود شود. آنها همچنین دیگران را تشویق به داشتن ذهنی بازتر کردند.

در یکی از کامنت‌ها آمده بود: این زیباترین است، سن برای عشق واقعی فقط یک عدد است. مردم نباید زود قضاوت کنند. مهم این است که تو خوشحالی. کیشا به این کامنت پاسخ داد و قدردانی کرد و بر عشق خود به دیمیتریوس تاکید کرد. او گفت: «این مرد به من عشقی را نشان داده است که مانند هیچ چیز دیگری نیست. همسرم طوری با من رفتار کرد که باید با من رفتار شود.

کیشا تاکید کرد: دو سال است که با هم ازدواج کردیم و من هرگز اینقدر احساس امنیت نکردم. یکی دیگر از کامنت‌گذاران نوشت: تا زمانی که هر دو خوشحال هستید، حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید، این شایان ستایش است. هر دوی شما خیلی خوشحال به نظر می رسید. و کیشا پاسخ داد: من هرگز به اندازه بودن با این مرد عشق یا قدردانی را احساس نکرده ام.

2 سال است که ازدواج کردیم و هنوز هم مثل روزی که او را ملاقات کردم دوستش دارم. همانطور که داستان ازدواج دختر جوان 18 ساله و یک جوان 60 ساله را به پایان می‌رسانیم.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد