قیمت خودرو امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ | قیمت خودرو ریزش کرد

کد خبر : ۳۷۳۶۲۶
قیمت خودرو امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ | قیمت خودرو ریزش کرد

قیمت خودرو امروز اعلام شد. قیمت خودرو امروز کاهشی است. قیمت خودرو یکی از موضوعات مهم و مورد توجه در اقتصاد و بازارهای مالی است.قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل گوناگونی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از شمانیوز، قیمت خودرو امروز اعلام شد. قیمت خودرو امروز کاهشی است. قیمت خودرو یکی از موضوعات مهم و مورد توجه در اقتصاد و بازارهای مالی است.قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل گوناگونی است. 

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به خودرو‌های مونتاژی تغییر بیشتری پیدا کرد.

پژو ۲۰۷ موتور TU3 یکی از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با افت چهار میلیونی نسبت به ‌روزهای گذشته به قیمت ۶۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از گران‌ترین نوع این خودروست که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود امروز با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که از سوی شرکت سایپا عرضه می‌شود. این خودرو با افت ۳.۵ میلیون تومانی به قیمت ۵۴۹ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا، امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۷۳۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تعداد مشخصی از محصولات دچار تغییر شد.

هونگچی H5 از برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تاحدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار کشورمان پر کند. این خودرو امروز رکورددار افت قیمت در بازار شده و با ریزش ۵۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری هیبرید از محصولات لوکس مونتاژی، با کاهش ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سیT9 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شده بود. این خودرو به عنوان پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته با کاهش ۱۵ میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد