بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی

کد خبر : ۳۶۴۹۹۱
بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی

با بازیگران سریال ترکی بوی توت فرنگی در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، سریال ترکی "بوی توت فرنگی" (Çilek Kokusu) با بازی دو بازیگر اصلی یعنی دمِت اوزدمیر و یوسف چیم به شهرت زیادی دست یافت. این دو بازیگر با بازی‌های خود در این سریال طرفداران زیادی به دست آوردند. در ادامه، بیوگرافی کامل این دو بازیگر و تعدادی از بازیگران دیگر سریال را ارائه می‌دهم.

دمِت اوزدمیر (Demet Özdemir)

بیوگرافی-دمت-اوزدمیر

- تاریخ تولد: ۲۶ فوریه ۱۹۹۲

- محل تولد: قوجاایلی، ترکیه

دمِت اوزدمیر یکی از بازیگران و مدل‌های معروف ترکیه است. او در شهر قوجاایلی به دنیا آمد و بعد از جدایی والدینش به همراه مادر و خواهرش به استانبول نقل مکان کرد. دمِت حرفه خود را به عنوان یک رقصنده شروع کرد و در موزیک ویدئوهای مختلف به‌ویژه در کنار بنگو (Bengu)، خواننده ترک، ظاهر شد. او اولین بار در سریال «Sana Bir Sır Vereceğim» (می‌خواهم رازی را به تو بگویم) در سال ۲۰۱۳ نقش‌آفرینی کرد و پس از آن با حضور در سریال "Çilek Kokusu" (زغال اخته) در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید. 

او بعد از موفقیت این سریال، در آثار دیگری مانند "Erkenci Kuş" (پرنده سحرخیز) و "Doğduğun Ev Kaderindir" (خانه‌ات سرنوشت توست) بازی کرد که هر دو سریال به او جایگاه ویژه‌ای در میان بازیگران ترکیه‌ای بخشیدند. دمِت اوزدمیر به خاطر استعداد بازیگری، زیبایی، و انرژی مثبتش بسیار محبوب است. 

- فیلم‌ها و سریال‌های معروف: "Çilek Kokusu" (بوی توت فرنگی)، "Erkenci Kuş" (پرنده سحرخیز)، "Doğduğun Ev Kaderindir" (خانه‌ات سرنوشت توست).

- جوایز: او جوایز متعددی از جمله بهترین بازیگر زن کمدی در جوایز پروانه طلایی (Pantene Altın Kelebek) برای بازی در سریال "Erkenci Kuş" دریافت کرده است.

یوسف چیم (Yusuf Çim)

یوسف چیم

- تاریخ تولد: ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۱

- محل تولد: استانبول، ترکیه

یوسف چیم بازیگر، مدل، خواننده و مجری ترکیه‌ای است. او در استانبول به دنیا آمد و فعالیت خود را ابتدا به عنوان یک مدل آغاز کرد و در مسابقات مختلف مدلینگ شرکت کرد و جوایز زیادی نیز کسب کرد. یوسف چیم در کنار مدلینگ، به عنوان یک خواننده نیز فعالیت دارد و آلبوم‌هایی منتشر کرده است.

یوسف چیم در سریال "Çilek Kokusu" (بوی توت فرنگی) در نقش "براق" بازی کرد که این سریال باعث شهرت بیشتر او شد. او پس از این سریال در پروژه‌های تلویزیونی دیگری نیز ظاهر شد و توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران محبوب و جذاب ترکیه تثبیت کند.

- فیلم‌ها و سریال‌های معروف: "Çilek Kokusu" (بوی توت فرنگی)، "Servet" (ثروت)، "İçimdeki Fırtına" (طوفان درونی من).

- فعالیت‌های دیگر: خواننده و مدل با چندین آلبوم موسیقی.

مینت آراس (Müjde Uzman)

- تاریخ تولد: ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۴

- محل تولد: استانبول، ترکیه

مینت آراس در سریال "بوی توت فرنگی" نقش "چاعلا" را ایفا می‌کند، که شخصیتی منفی است و سعی دارد مانع رابطه عاشقانه "براق" و "آصلی" شود. او به‌خاطر بازی در این نقش، توانست به محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان ترکی دست یابد. مینت آراس کار خود را به‌عنوان مدل و مجری آغاز کرد و پس از آن به بازیگری روی آورد.

مرط آکدوغان (Ekin Mert Daymaz)

مرط آکدوغان

- تاریخ تولد: ۲ دسامبر ۱۹۹۰

- محل تولد: آمستردام، هلند

مرط آکدوغان بازیگر و مدل ترک-هلندی است. او نقش "ولکان" را در سریال "بوی توت فرنگی" ایفا می‌کند که دوست صمیمی "براق" است. مرط کار خود را در صنعت مدلینگ آغاز کرد و به خاطر ظاهر جذاب و بازی‌هایش در سریال‌های مختلف به شهرت رسید.

ماهر گونشیرای (Mahir Günşıray)

ماهر گونشیرای

- تاریخ تولد: ۱۰ اوت ۱۹۶۰

- محل تولد: استانبول، ترکیه

ماهر گونشیرای یکی از بازیگران قدیمی و توانمند ترکیه است که در سریال "بوی توت فرنگی" نقش "ندرت"، پدر "براق" را بازی می‌کند. او از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون ترکیه است و در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های محبوب و موفق نقش‌آفرینی کرده است.

سونگول اودن (Sungul Oden)

سونگول اودن

- تاریخ تولد: ۱۷ فوریه ۱۹۷۹

- محل تولد: دیاربکر، ترکیه

سونگول اودن بازیگر باتجربه ترکیه است که نقش "الما" مادر "براق" را بازی می‌کند. او بازیگری است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های درام مشهور شده است.

این بازیگران با هنرنمایی خود در سریال "بوی توت فرنگی" توانسته‌اند توجه و تحسین بسیاری از مخاطبان را جلب کنند و محبوبیت بیشتری کسب کنند. هر کدام از این بازیگران دارای پیشینه و تجربیات خاص خود هستند که به موفقیت سریال و به‌دست آوردن طرفداران جدید کمک کرده‌اند.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد