فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی تام هالند به‌زودی آماده می‌شود

کد خبر : ۳۵۳۵۵۳
فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی تام هالند به‌زودی آماده می‌شود

کوین فایگی،‌ رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی تام هالند به اشتراک گذاشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از وضعیت فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با i09 گفت که او به‌همراه ایمی پاسکال، تهیه‌کننده فیلم از سونی پیکچرز در حال کار روی فیلم Spider-Man 4 هستند و فیلم دارای نویسندگانی است و به‌زودی اولین پیش‌نویس فیلمنامه این فیلم آماده خواهد شد.

فایگی گفت: «ما دارای نویسنده‌هایی هستیم که در حال کار روی فیلمنامه هستند که به‌زودی اولین پیش‌نویس را تحویل خواهند داد.» فایگی اطلاعات بیشتری مثل نام نویسنده‌ها را منتشر نکرده است، اما می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فیلم مرد عنکبوتی ۴ منتشر شود.

پیش از این تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول گفته بود که دوست دارد دوباره نقش اسپایدرمن را بازی کند و در حال حاضر فیلمنامه آن در حال نگارش است. او توضیح داد که عملکرد فیلم Spider-Man: No Way Home باعث شده است تا حساسیت بیشتری روی فیلمنامه قسمت بعدی وجود داشته باشد تا از میراث این فیلم محافظت شود. در حال حاضر فیلم Spider-Man 4 دارای کارگردانی نیست و همچنین تاریخ اکران آن اعلام نشده است.

بااین‌حال بسیاری امیداور هستند که در کامیک کان سن دیگو اطلاعات بیشتری از فیلم مرد عنکبوتی ۴ منتشر شود. تام هالند پیش از این نقش اسپایدرمن را در فیلم Spider-Man: Homecoming، فیلم Spider-Man: Far From Home، فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم Captain Amercia: Civil War و دو قسمت اونجرز بازی کرده بود. انتظار می‌رود علاوه‌بر فیلم Spider-Man 4، شاهد حضور تام هالند در یک یا دو قسمت آینده فیلم Avengers نیز باشیم.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد