صحبت‌های مهم اینزاگی درباره مهدی طارمی

کد خبر : ۳۶۶۸۶۳
صحبت‌های مهم اینزاگی درباره مهدی طارمی

سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از بازی با منچسترسیتی، به تمجید از عملکرد مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زی سان، اینتر در یک دیدار سخت و دشوار خارج از خانه و در استادیوم اتحاد، عملکرد خوبی برابر منچسترسیتی داشت و توانست با کسب یک امتیاز مهم، به میلان بازگردد. متوقف کردن تیم سرسخت و پرستاره گواردیولا، مأموریت دشواری بود که نراتزوری از عهده انجام آن برآمد.

اینزاگی برای این دیدار تصمیم گرفت تا مهدی طارمی را از ابتدا و بجای لائوتارو مارتینز به زمین مسابقه بفرستد. تصمیم ریسکی و غیرمنتظره‌ای که جواب داد و مهاجم ایرانی در جدال برابر ستاره‌های سیتیزن‌ها، عملکرد خوبی را از خود ارائه داد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

طارمی در این مسابقه حداقل چهار پاس طلایی را به هم‌تیمی‌هایش داد. دو پاس او به تورام و یک پاس به کارلوس آگوستو در نیمه نخست و یک پاس طلایی و کلاس جهانی به دارمیان در نیمه دوم که مورد آخر، موقعیت فوق‌العاده‌ای را نصیب ملی‌پوش ایتالیایی کرد ولی با بی‌دقتی او از دست رفت.

عملکرد مهاجم بوشهری در زمین مسابقه، با تمجید‌های سرمربی نراتزوری نیز همراه شد. او تصمیم گرفت تا طارمی را ۹۰ دقیقه در زمین نگه دارد و تورام را با لائوتارو تعویض کند که این موضوع نشان داد که اینزاگی اعتماد بالایی به طارمی دارد.

اینزاگی در نشست خبری پس از بازی درباره دو پاس طارمی گفته بود: «در آن موقعیت‌ها طارمی خوب عمل کرد و پاس را به کارلوس آگوستو داد و ادرسون یک سیو خوب انجام داد. در مورد موقعیت دارمیان هم، او گفت که صدای بارلا را از پشت سر برای پاس شنید، اما مدافع آنها خوب عمل کرد.»

در ادامه، سرمربی افعی‌ها به طور خاص به تمجید از طارمی پرداخت و گفت: «او بازیکن مهمی است که بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. من باید تصمیمی می‌گرفتم و در آن لحظه بهتر بود که تورام را تعویض کنم. طارمی بسیار سخت تلاش کرد؛ بازی مقابل منچستر سیتی آسان نیست.»

در استودیوی شبکه ایتالیایی نیز مهاجم سابق تیم ملی این کشور به تمجید از بازیکن ایرانی اینتر پرداخت. لوکا تونی گفت: طارمی عالی بازی کرد. او خیلی دوید. این یعنی بدن او از آمادگی خوبی برخوردار است و به خوبی تمریناتش را انجام می‌دهد. اینزاگی هم بی‌نقص است. بازیکنانش را عوض می‌کند ولی تیم او همچنان عالی است، آنها یک ماشین بی‌نقص هستند.

حالا اینتر باید خود را برای دربی دلامادونینا در روز یکشنبه آماده کند. افعی‌ها با ۷۰ هزار نفر میزبان میلان خواهند بود و به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد