آخرین و جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال استقلال تهران

کد خبر : ۲۸۷۲۵۳
آخرین و جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال استقلال تهران

آخرین و جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال استقلال تهران را در این مطلب بخوانید.

اینتیتر - آوا سپهر؛ آخرین و جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال استقلال تهران به شرح زیر است:

واکنش رسمی استقلال به لیست مازاد نکونام در نقل و انتقالات

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که چندی قبل عنوان شد جواد نکونام برای جذب بازیکن جدید به باشگاه لیست داده است، این مجموعه همچنان درگیر جمع و جور کردن بحث سقف قراردادهای لیگ جاری و هزینه‌های باشگاه است. در چنین شرایطی بحث لیست تیم و موضوع خارج کردن برخی بازیکنان از فهرست بازیکنان استقلال موجب شد تا از یکی از مسئولان باشگاه در این باره واکنش نشان دهد.

در همین ارتباط یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره گفت: «به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و این حاشیه‌ها در روزهای نزدیک شدن به دیدار حساس دربی موضوعیتی جز ایجاد حاشیه برای استقلال ندارد».

این فرد مطلع خاطرنشان ساخت: «در شرایطی که پیر و جوان در حال تحسین روابط خوب بین نکونام و بازیکنان تیمش هستند و وحدت و هماهنگی بازیکنان ما زبانزد خاص و عام شده بیان کردن این قبیل مسائل نه تنها خدشه‌ای در عملکرد تیم استقلال به وجود نمی‌آورد بلکه عزم و اراده بچه‌های ما برای رسیدن به آنچه مستحقش هستند را بیشتر می‌کند. فعلاً که با همین نفرات فوق‌العاده که ما به همه آنها افتخار می‌کنیم تیم استقلال با اختلاف در صدر جدول است».

وی در پایان تاکید کرد: «در ارتباط با یارگیری و بحث تقویت تیم آقای نکونام و خطیر هر دو با هم هماهنگ هستند و در این باره صحبت‌های کاملی انجام شده است. هر زمان و در هر پستی لازم باشد تیم استقلال تقویت خواهد شد. خوشحالیم که هر بار تیر دشمنان استقلال اینگونه به سنگ می‌خورد».

ناگفته نماند؛ تیم استقلال روز شنبه دو هفته بعد - هجدهم آذر ماه - در شهر اهواز باید به مصاف فولاد خوزستان برود. این تیم در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر است

زمان دربی پرسپولیس_ استقلال تغییر نمی‌کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام سازمان لیگ فوتبال قرار شد دیدار سنتی و حساس پرسپولیس و استقلال ۲۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

این در حالی است که در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تاخیر احتمالی تاریخ این بازی حساس به گوش رسید، اما هیچ منبع رسمی این شایعه را تایید یا تکذیب نکرد تا همچنان گمانه‌زنی‌ها ادامه داشته باشد.
در این مورد شنیدیم که سازمان لیگ دیگر قصد تاخیر در برگزاری دربی تهران را ندارد و قرار است در ۲۳ آذر این دو تیم به مصاف هم بروند و حتی تدابیر برگزاری این بازی از حالا در دست بررسی نهاد‌های مربوطه است.

تیم لیگ یکی حریف استقلال شد

به گزارش خبرآنلاین، از دیدار برابر ذوب‌آهن تا جدال مقابل فولاد، چهارده روز فاصله وجود داشت. نکونام می‌بایست هجدهم آذر با تیم سابقش روبه‌رو شود و به همین دلیل آبی‌پوشان به دنبال برگزاری یک بازی تدارکاتی هستند تا بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارند.

در همین راستا، باشگاه استقلال قصد دارد در روزهای آینده با تیم فوتبال خوشه طلایی روبه‌رو شود تا تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و فاصله زیاد بین دو دیدار برابر ذوب‌آهن و فولاد باعث نشود که شاگردان نکونام از شرایط مسابقه دور شوند.

خوشه طلایی که در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور دارد، اکنون در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی ایستاده و نکونام قصد دارد یک بازی سبک را برای شاگردانش تدارک ببیند تا آبی‌ها با آمادگی بیشتری به مصاف فولاد بروند.

پیش از این عنوان شده بود که استقلال قصد دارد با هوادار روبه‌رو شود تا نکونام و محمود فکری یک‌بار دیگر با همدیگر روبه‌رو شوند که این خبر صحت ندارد.

این ایرانی در اروپا همه بدهی‌های استقلال را پرداخت می‌کند!/ مجوز آسیایی در آلمان صادر می‌شود؟

به گزارش خبرورزشی، شرایط استقلال از بابت طلبکاران خارجی طی چند سال اخیر همواره بغرنج بوده و این باشگاه بارها به کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش بابت بدهی‌هایش به بازیکنان و مربیان غیر ایرانی توضیح داده است. متاسفانه استقلال با وجود انبوه هوادارانش، در عرصه مذکور ناموفق هم عمل کرده به طوری که همین چند ماه قبل عدم تسویه حساب به موقع با آندره آ استراماچونی نقش بسیار مهم و البته تلخی در حذف شدن آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد. مشکل بزرگی که حالا به گونه دیگری ظهور کرده و اگر استقلالی‌ها نتوانند در تاریخ قانونی مقرر مطالبات ریکاردو ساپینتو، دستیارانش و همچنین رافائل سیلوا را بپردازند، بدون شک جدا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، آنها از حضور در لیگ قهرمانان نیز دوباره محروم خواهند شد.

در همین خصوص شنیدیم یکی از هواداران متمول استقلال که در اروپا زندگی می‌کند و با کادر مدیریتی و فنی باشگاه هم رابطه خوبی دارد، وعده داده است قسمت قابل ملاحظه‌ای از مطالبات ساپینتو دستیارانش و همچنین رافائل را بر عهده خواهد گرفت و آنها را می‌پردازد تا این مبالغ از طریق قانونی و توسط یک بانک در آلمان به حساب آنها واریز شود و استقلال دیگر دغدغه‌ای از بابت دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.

ملاقات وریا غفوری با مربی اسبق استقلال در حضور پیشکسوتان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، غفوری که زمستان پارسال در نیم فصل لیگ بیست و دوم از فولاد هم جدا شده و حالا به نظر می‌رسد با توجه به حضورش در دوره‌های مربیگری، عملاً بازیگری را کنار گذاشته است، عصر روز پنجشنبه در مجلس ترحیم پدر مجید نامجومطلق سرمربی اسبق استقلال حضور یافت و این ضایعه را به آقا مجید که اتفاقاً مربی خودش هم در استقلال بوده تسلیت گفت.

نامجو مطلق از حضور وریا غفوری فوق العاده تشکر کرد و البته بقیه استقلالی‌ها نیز برخورد گرمی با کاپیتان اسبق آبی پوشان داشتند. جدا از چهره‌های سرشناس استقلال نظیر بهتاش فریبا و پرویز مظلومی، چند چهره بزرگ پرسپولیس مانند ناصر محمدخانی، حمید استیلی و … هم برای تسلیت گفتن به نامجو مطلق در مسجد حضور پیدا کرده بودند. البته وریا غفوری در زمانی وارد مسجد شد که ناصر محمدخانی و پرویز مظلومی قصد ترک آنجا را داشتند.

نظرات بینندگان