رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

احتمال تمدید سریال Obi-Wan Kenobi برای فصل دوم

ظاهرا موفقیت سریال Obi-Wan Kenobi در شبکه‌ی دیزنی پلاس منجربه ترغیب لوکاس‌فیلم برای تولید یک فصل دیگر شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا فصل دوم سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) شبکه‌ی دیزنی پلاس در دست تولید قرار دارد. براساس گزارش رسانه‌ی قابل اطمینان MakingStarWars، موفقیت سه قسمت اول سریال اوبی-وان کنوبی شرکت Lucasfilm را به توسعه‌ی فصل دیگری ترغیب کرده است. با اینکه این سریال اکشن-ماجراجویی علمی-تخیلی رسما برای فصل دوم تمدید نشده است، اما ایوان مک‌گرگور قبلا در گفت‌وگویی اعلام کرد که «اگر دوباره فرصتی برای ایفای نقش اوبی-وان پیدا کند، کاملا برای این کار آمادگی دارد».

بیشتر بخوانید:

این گزارش ادعا می‌کند که درحال‌حاضر تغییراتی جزئی در سریال Obi-Wan Kenobi برای تسهیل در روایت ادامه داستان انجام شده است. ظاهرا در ابتدا قرار بود که روا سواندر با نقش‌آفرینی موزس اینگرام به‌دست دارث ویدر کشته شود. این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد و سریال در تعیین سرنوشت این بازپرس عصبانی تجدید نظر کرده است تا امکان بازگشت این کاراکتر به فصل دوم را فراهم کند. البته رسانه‌ی MakingStarWars خاطر نشان کرد که برنامه‌ی تولید فیلم‌ها و سریال‌ها دائما در حال تغییر است و این مورد پیش‌بینی دقیق برنامه‌های آتی شرکت دیزنی را دشوار می‌سازد.

سریال Obi-Wan Kenobi درحال‌حاضر سروصدای زیادی بین جامعه‌ی طرفدارهای مجموعه‌ی Star Wars به پا کرده است و نخستین قسمت آن در صدر فهرست پربیننده‌ترین آثار شبکه‌ی دیزنی پلاس قرار دارد. این سریال ماجراهای یک استاد جدای با نام اوبی-وان کنوبی را دنبال می‌کند که ایفای نقش آن بار دیگر به ایوان مک‌گرگور محول شده است. این شوالیه در تلاش برای بقا در کهکشانی است که با جدیت کمر به شکار هم‌نوعانش بسته است. این نمایش مورد تحسین طرفدارها و منتقدها قرار گرفت و بسیاری لحن تاریک و اجراهای گیرا و بسیار جذاب آن را ستایش کردند.

ایوان مک‌گرگور تنها بازیگر مجموعه‌ی جنگ ستارگان نیست که برای ایفای نقش در سریال اوبی-وان کنوبی بازمی‌گردد. هایدن کریستنسن که نقش آناکین اسکای‌واکر را در فیلم Star Wars Episode II: Attack of the Clones (جنگ ستارگان: قسمت دوم – حمله کلون‌ها) و فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیت) بازی کرد، دوباره در نقش دارث ویدر ظاهر می‌شود. جیمز ارل جونز نیز که از فیلم Star Wars Episode IV: A New Hope (جنگ ستارگان: قسمت ۴ – امیدی تازه) صداپیشگی سیث لرد را برعهده داشت، بار دیگر برای ایفای نقش این کاراکتر شرور بازگشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.