رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افشاگری از رد کردن پیشنهاد استقلال توسط نکونام

جواد نکونام پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرد و در فولاد ماندنی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ یکی از اعضای تیم فولاد که نمی‌خواست نامی از وی منتشر شود اطمینان داد شانس انتقال نکونام به استقلال فقط ۵ درصد است، آن هم در شرایطی که اتفاق خاصی رخ دهد، برای این اظهاراتش دلیل داشت. او مدعی شد:

بیشتر بخوانید:

نکونام آدم زرنگی است، تاکنون انتخاب اشتباه نداشته و از زمان بازی تاکنون چنان سیاستی از خود نشان داده که سال‌ها در آرامش تیم‌ملی را در اختیار داشت و حالا در لیگ ایران به یکی از بهترین و کارامدترین مربیان تبدیل شده است.

نکونام خوب می داند اگر به استقلال برود سوخت می‌شود از این رو مطمئن باشید به استقلال نمی‌رود. او آن قدر آبی‌ها را سر می‌دواند تا خودشان پشیمان شوند و او در مقابل هواداران استقلال بهانه‌ای با عنوان استقلالی‌ها پشیمان شدند، داشته باشد و درنهایت استقلالی‌ها با مربی خارجی قرارداد می‌بندند.

اظهارات آجرلو مبنی بر خرج نکردن برای مربی خارجی بهانه است و به قرارداد پین با استقلال اشاره کرد. او حتی بر این باور است که نکونام برای پیوستن به استقلال در بدترین حالت ۱۵ میلیارد می خواهد و این با قرارداد یک مربی خارجی معمولی چندان فرقی ندارد! آنها در نهایت یک مربی درجه دو می آورند و با کمتر از این مبلغ با او قرارداد می بندند.

نکونام می‌داند سیاستی پشت رفتن فرهاد مجیدی بوده است از این رو همه می‌دانند مجیدی استقلال را زیر پرچم خود می‌داند و بر این باور است که استقلال مدیون اوست، از طرفی مردم فرهاد مجیدی را دوست دارند و اگر دوست نداشتند تاکنون به دلیل این جدایی با او برخورد می‌کردند.

محبوبیت مجیدی، نکونام را می‌ترساند چون این نگرانی را دارد که اگر نتواند مثل او برای این تیم موفقیت کسب کند زیر سایه قرار گرفته و همه مدعی می شود فقط مجیدی است که می تواند استقلال را به قله برسانند. این آن چیزی است که نکونام را مردد می‌کند، دقیقا موضوعی که به خاطرش ممکن است اعتبارش زیر سوال برود و همه توانایی‌هایش سوخت شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.