اینستاگرام دو حالت جدید را اضافه کرد

اینستاگرام دو حالت جدید را به اپ خودش اضافه کرده که نحوه عملکرد فید هوم را تغییر می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این دو حالت جدید «Following» و «Favorites» نام دارند و به گفته این شبکه اجتماعی، حق انتخاب و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام می‌گوید حالت Following جدیدترین پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید را به نمایش می‌گذارد و ترتیب آن‌ها همان ترتیب پست شدن است.

حالت دوم که Favorites یا مورد علاقه نام دارد، امکان نشانه‌گذاری حداکثر ۵۰ حساب را برایتان فراهم می‌کند تا پست‌های آن‌ها در فید بالاتر نشان داده شوند. شما همچنین می‌توانید این پست‌ها را در فید جداگانه Favorites هم ببینید تا با جدیدترین پست‌ها شروع می‌شود.

به گفته سخنگوی اینستاگرام، لیست حساب‌های مورد علاقه کاربران خصوصی باقی می‌ماند و افراد دیگر نمی‌توانند آن را ببینند. بنابراین کاربران با یک چالش جدید در این زمینه مواجه نخواهند شد.

با وجود اضافه شدن این حالت‌ها به اینستاگرام، مدیر این شبکه اجتماعی، «آدام موسری» گفته که به مرور زمان، پیشنهادات بیشتری بر اساس علایق کاربران در فید آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود فید پیش فرض اینستاگرام بیش از پیش پست‌های نامرتبط با حساب‌هایی که دنبال می‌کنید را به نمایش بگذارد.

مدت‌هاست اینستاگرام روی این حالت‌های جدید کار می‌کند. موسری سال گذشته میلادی چندین بار درباره آن‌ها صحبت کرد و حتی تعدادی از کاربران توانستند آن را آزمایش کنند. حالا این حالت‌ها در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرند، هرچند شاید کمی زمان ببرد تا همه بتوانند آن‌ها را تجربه کنند.

برای اینکه بتوانید حالت‌های جدید را تجربه کنید، باید روی لوگوی اینستاگرام در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی اپ این شبکه اجتماعی ضربه بزنید و یکی از حالت‌های Following و Favorites را انتخاب کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.