بازی مشابه PUBG در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت Krafton در اظهارات جدید خود، جزئیات برنامه‌های جدیدی که در دنیای PUBG جریان دارد را تشریح کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، به‌نظر می‌رسد که Player Unknown’s Battlegrounds قرار است دنیای اختصاصی خود را شکل دهد. بازی بتل رویال و فوق‌العاده محبوب شرکت کرافتون داستان‌ها و دنیای اختصاصی خود را داشته و اینطور به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این بازی به‌دنبال گسترش این جهان هستند. کیم چانگ هان، مدیرعامل شرکت کرافتون در مصاحبه اخیر خود با نشریه بلومبرگ برنامه‌های این شرکت «برای عرضه یک بازی مرتبط با دنیای پابجی در سال آینده» را تأیید می‌کند. ظاهراً این بازی برای پی سی و کنسول‌های بازی در دست ساخت است.

مقاله‌ی جدید بلومبرگ به‌طور ویژه حول محور پیشرفت‌های شرکت کرافتون و برنامه‌های جدید آن‌ها در آینده متمرکز شده است. براساس گفته‌های کیم، سهام فروخته شده‌ی این شرکت به‌لطف موفقیت‌های مستمر بازی PUBG می‌تواند میلیاردها دلار افزایش یابد. شرکت کرافتون جمعاً چهار استودیوی بازی‌سازی را مدیریت می‌کند که PUBG مهم‌ترین دارایی آن‌ها محسوب می‌شود. این بازی در فاصله ژانویه تا سپتامبر سال گذشته ۱.۱ میلیارد دلار را برای شرکت سودآوری داشته است. البته کرافتون به ادامه‌ی موفقیت‌های این بازی قانع نبوده و به‌دنبال گسترش حوزه‌ی فعالیت‌های این آی پی است.

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، یک بازی دیگر نیز در دنیای PUBG در دست ساخت است که البته در نگاه اول نمی‌توان این موضوع را تشخیص داد. بازی The Callisto Protocol یک اثر ترسناک از سازندگان قسمت اول مجموعه Dead Space است که با دنیای PUBG در ارتباط خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این دو بازی در چه سطحی با هم تداخل خواهد داشت. به‌ویژه با در نظر داشتن اینکه این بازی ترسناک در ۳۰۰ سال آینده جریان دارد.

این موارد به وضوح نشان می‌دهند گه شرکت کرافتون تا چه میزان تمایل به گسترش دنیای پابجی در زمینه‌های مختلف دارد. بازی The Callisto Protocol در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

البته به‌نظر می‌رسد عنوان جدیدی که کرافتون برای عرضه در سال آینده روی آن کار می‌کند بیشتر مورد توجه این شرکت قرار داشته باشد. کیم از این بازی را با عنوان «مربوط‌به بازی PUBG» توصیف می‌کند، یعنی اینکه ممکن است این بازی رویکرد مشابهی را با بازی بتل رویال این شرکت داشته باشد. البته فعلاً نمی‌توان گفت که این بازی می‌تواند دنباله‌ای برای PUBG باشد یا خیر. تا زمان مشخص شدن این موضوع، کرافتون به پشتیبانی از پابجی ادامه خواهد داد.

این بازی هم‌اکنون در فصل ۱۰ قرار داشته و در فصل جدید آن یک نقشه جدید شهری و فشرده به همراه دشمنانی که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شوند به بازی اضافه شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.